Nitraat12's Foto / Filmtopic 2013

Nitraat12

VWC lid
Zo de jaarwisseling is weer voorbij, veel ervaringen rijker net als ongeveer 3 uur aan filmmateriaal :D

In dit topic zal ik proberen het aankomende jaar wekelijks updates te plaatsen. We beginnen natuurlijk niet met spectaculairste dit bouwen we op :D

Dit jaar de finale van je vuurwerkshow maar even flink uitbreiden hé Lars. Ziet er verder goed uit. Ik zie veel ideeen terugkomen in jouw show die ik de afgelopen jaren ook gebruikt heb. Leuk gedaan!

Dit jaar de finale van je vuurwerkshow maar even flink uitbreiden hé Lars. Ziet er verder goed uit. Ik zie veel ideeen terugkomen in jouw show die ik de afgelopen jaren ook gebruikt heb. Leuk gedaan!

Dit jaar wordt het helemaal een stuk groter :wink: Meer vuurwerk en spectaculairder! :)

O.a. het idee van de titanium vulcano's heb ik gebruikt inderdaad :p

vette filmpjes!! wat is dat voor cake (New years eve) @ 1:24?
Vind eigelijk heel filmpje top cake's ^^

Ziet er goed uit hoor je films! mooie afwisselende collectie had je ook! ben benieuwd naar wat er komen gaat kwa films :D

@k0enn gaan nog wat leuke projecten volgen! :wink: ik bouw langzaam op haha :)

Hmm de collectie foto's missen nog in dit topic. Bij deze:

10i9wyr.jpg

2cpuzbc.jpg

nnksvp.jpg

Je moet met je tijd mee gaan, op youtube is er de mogelijkheid om een nieuw soort kanaal te openen en dit heb ik gedaan. Daar hoort tevens een subcribe trailer bij en dat is deze geworden:

Na lange tijd even weer een update!! :)

Ik zal weer gaan beginnen met het posten van mijn oud en nieuw filmpjes :)

Het 10 uur projectje die helaas 1 keer uit ging:
(in HD in het beeld het beste ! :wink:)

Back
Bovenaan