Nitraat testje (HD)

pyropipo

VWC lid
Whatsup dudes!

Ik heb afgelopen september een HD cammetje gekocht voor andere doeleinden, maar ik vond op zolder een paar doosjes fenix nitraatjes (volgens mij) en die moest ik natuurlijk even testen en op film zetten met de camera!

Dus zo gezegd zo gedaan, statiefje en en hups de cam er op!
Lekker knalletje komt er van dat ding=)

Als dit in de smaak valt zal ik deze maand nog meer filmen!=D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

UPDATE

Close ups met klein vuurwerk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij prima beeldkwaliteit! Kunnen we een 31 december reportage verwachten? Lijkt mij er een geschikte cam voor! :D

maar ik vond op zolder een paar doosjes fenix nitraatjes (volgens mij) en die moest ik natuurlijk even testen en op film zetten met de camera!

Jij vond zomaar plotseling wat nitraten op je zolder:bonk:
Had ik dat maar:p
Filmpje ziet er zeer goed uit, goed geluid en top beeld! Voor herhaling vatbaar!:wink:

Mooie beelden, hopelijk ga je hier mee filmen op oudjaarsdag want dan kan ik me nu al verheugen op de nieuwe beelden :wink:

Huh wat klopt er niet aan dan? Of doe ik nu dom?=P

Er komt zeker meer aan mensen, een leuke compilatie van een kwartier of langer zou zomaar kunnen!=D

Ik denk dat hij bedoeld dat de vlam erg lang duurd, ik vind dit in ieder geval wel het geval bij de fenix 2010 versie:wink:

Het beeld is gewoon zo scherp net als of je echt met je eigen ogen staat te kijken!!

Back
Bovenaan