Nieuwkoop, 11-Sept-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 11-Sept-2010
Plaats: Nieuwkoop
Provincie: Zuid-Holland
Wie:
Kaliber: Professioneel vuurwerk
Tijd: 21.00
Waarom; Het torenschuddersfeest 2010
Extra Info: Torenschuddersfeest

NIEUWKOOP - De Torenschudders organiseert zaterdag 11 september voor de tiende keer het Vrijwilligersfeest van de gemeente Nieuwkoop.

Overdag wordt de Jeugdige Vrijwilliger van het jaar gekozen. Dit gebeurt om 11.00 uur in De Rank op het Reghthuysplein. Ook is er een kunstmarkt op dit plein. 's Avonds is er een verlichte botenshow die rond 21.00 uur begint. Vanaf de kade bij Jachthaven Tijsterman zijn de boten het best te zien of natuurlijk vanaf het water. De botenshow wordt afgesloten met vuurwerk op de Nieuwkoopse Plassen. Omdat het feest dit jaar voor de tiende keer is, wordt het vuurwerk extra bijzonder.

De Torenschudders roept iedereen op zo veel mogelijk mee te varen in de botenshow en de boten mooi te versieren en vooral goed en mooi te verlichten. Wie niet meevaart, kan de botenshow vanaf de kant bekijken.

ik vond de show niet goed en niet slecht , toch 'n aantal mooie bommen gezien .
foto's komen een deze dagen online en dan zal ik ze hier plaatsen .

Ik ben hier gisteravond ook geweest, ik kan mij bij de woorden van Damianus aansluiten.
Er zaten 2 onderbrekingen in waarbij je dacht is het afgelopen en toen ging het verder.
De muziek keuze vond ik apart en toen de Final Countdown van Europe begon toen dacht ik nu gaat het echt los maar dat viel iets tegen.
Wel mooie effecten gezien en nog even staan te praten met de eigenaars van Marijn vuurwerk en witte tenten die ik ook daar tegen kwam.
Hun dochter Nancy van Bombers vuurwerk was aan het helpen op de ponton.

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zijn er nooit lasers en muziek bij. Toen ik eenmaal de muziek hoorde dacht ik het op de muziek geschoten zou worden, wat dus helaas niet gebeurde. De muziekkeuze vond ik daarnaast ook wel apart. Waterbommen worden meestal ook geschoten, maar dit jaar ook niet. Toch jammer. Wel mooie effecten gezien.

Vorig jaar had de show meer structuur naar mijn idee.

Zaterdag 11 september, de gondelvaart op de Nieuwkoopse Plassen
zaterdag 11 september was het weer zover, de jaarlijkse verlichte botenshow met vuurwerk toe, op de Nieuwkoopse Plassen.

Eigenlijk mag je met een motorboot 's-nachts niet varen op de Nieuwkoopse plassen. Eén keer per jaar wordt daar een uitzondering voor gemaakt, omdat het dan groot feest is, het torenschudders feest. En dan doen de mensen ook hun best om de boot er zo bijzonder mogelijk uit te laten zien.

Op bijgaande foto ziet u een voorbeeld van wat ik zoal boven het water gezien heb op die mooie zaterdagavond.

ik vond de show niet goed en niet slecht , toch 'n aantal mooie bommen gezien .
foto's komen een deze dagen online en dan zal ik ze hier plaatsen .

zoals belooft hier wat foto's :

IMG_8032%20kopie.jpg

IMG_8035%20kopie.jpg

IMG_8036%20kopie.jpg

IMG_8038%20kopie.jpg

IMG_8042%20kopie.jpg

IMG_8043%20kopie.jpg

IMG_8048%20kopie.jpg

IMG_8052%20kopie.jpg

de rest van de foto's kun je hier vinden : http://www.thundershow.nl/index.php/fotos/2010/203-nieuwkoop-11-09-2010

Back
Bovenaan