Nieuwe producten GBV 2010-2011

moontan

VWC lid
Nieuwe producten GBV 2010-2011

Compleet overzicht van alle nieuwe artikelen Proline 2010-2011
Foto,s en effectomschrijvingen volgen zeer spoedig.
We gaan binnen 2 weken op bezoek bij GBV en krijgen dan een uitgebreide toelichting op de nieuwe producten.

NIEUW:

5021 de Blazing Thunder komt i.p.v. 5022 Thunder Salvo, verschillende schietstijlen; fan, left, right, I shape. 19 schots.

Silver Star wordt vernieuwd en gaat Titanium Star heten.

Er komt nieuw pakket; Platinum Star: 4 x 500 gram – 1 x 300 gram – 3 x grote single shots – 4 x 40 gr. Pijlen.

1842 een grote Polybag met 27 pijlen.

5017 een klein beetje een vervanging voor de mini. Een fontein met 48 romeinse ballen in 4 kleuren.

De Asian Budget Line krijgt er 3 x 500 gram cakes bij. Van €25,- tot € 30,-

Als aanvulling komt er een Asian Rocket pakket bij (6 stuks). Deze gilt en bij opstijgen een keiharde beuk. 6 x verschillende kleuren boeketten.

Mines and Candles wordt vernieuwd.

Van Xena Original van Vuurwerktotaal heeft GBV 10 artikelen overgenomen. Deze worden op een aparte folderpagina verwerkt;

Hol 27 Burned Horse 500 gram
NL003 Super Seventy 500 gram
NL 341 3rd Millennium 3 x 500 gram
NL012 Great Golden Wall 500 gram
NL 320 Disco Flare pijlen
Hol09 Palm assortiment
Hol08 20 shots ass.
NL 317 Mars ass.
NL 316 Spacecraft
NL 328a Silky Walks 100s
NL328d Multi coco 100s
NL322 + NL323 pijlen

Zo dat is mooie mee genoegen dus ken ook dit jaar eens zena Original vuurwerk halen bij me dealer :D
Heb nou al zin gewoon om me lijstje te krijgen :)

En de volgende producten zullen uit het assortiment verdwijnen:

5001 Proline Mini
5022 Thunder Salvo
5026 Thunder Flower
5288 Fast & Furious
5295 Big,bigger,biggest
5520 Mines & Candles
5535 Blue Star assortiment
5900 Silver Star assortiment
1580 Excellent Firemix
1803 Fabulous 3
1816 GBV 2 sierpakket
1827 GBV 3 sierpakket
1830 GBV 5 sierpakket

Thunder Salvo en Thunder Flower eruit? Dat is opmerkelijk! Zijn toch een goede cake en heerlijke candle met flinke knallen.

Verder zien de nieuwe producten er zo ver ik kan zien er goed uit! 3 nieuwe 500 grammers van 25 tot 30 euro is ook goed te doen!

Thunder Flower gaat er uit omdat GBV door de regelgeving dit artikel niet meer konden laten produceren met een goede burst

Fast & Furious en Big, Bigger,Biggest gaan er uit. Ondanks dat ze mooi waren kostten ze teveel geld voor de duur er van.

En de volgende producten zullen uit het assortiment verdwijnen:

5001 Proline Mini
5022 Thunder Salvo
5026 Thunder Flower
5288 Fast & Furious
5295 Big,bigger,biggest
5520 Mines & Candles
5535 Blue Star assortiment
5900 Silver Star assortiment
1580 Excellent Firemix
1803 Fabulous 3
1816 GBV 2 sierpakket
1827 GBV 3 sierpakket
1830 GBV 5 sierpakket

Voor de kleine gbv pakketjes komt wel weer een nieuwere versie net als de Excellent pakketten 1 t/m 6

Klinkt heel goed :) Tof dat ze een aantal producten (Palm Ass!) overgenomen hebben.
Ben ook benieuwd naar de 'Blazing Thunder'.

Bedankt voor deze informatie.
Ik kijk vooral uit naar de uitbreiding Asian Budget Line.
Leuke betaalbare cake,s van 500 gram

500 grammers van 25 euro vind ik wel intressant, tevens lijken mij de asian rockets een goede toevoeging van de asian budget line. Ik ben tevens ook wel benieuwd naar het prijskaartje van de blazing thunder, echter is dat nog even afwachten.

Over flower thunder; Er is een vervanger voor gekomen volgensmij... Een pakket met drie candles... Die was vorige jaar voor het eerst op de markt.

Bedankt voor de info Moontan (zo horen we nog eens wat van GBV) best wel verassend dat ze een aantal producten hebben overgenomen van Zena/ Vuurwerktotaal waaronder het Palm ass. en het 20 shots ass. welke vorig nieuw waren en toch aardig gewild zijn.

500 grammers van 25 euro vind ik wel intressant, tevens lijken mij de asian rockets een goede toevoeging van de asian budget line. Ik ben tevens ook wel benieuwd naar het prijskaartje van de blazing thunder, echter is dat nog even afwachten.

Over flower thunder; Er is een vervanger voor gekomen volgensmij... Een pakket met drie candles... Die was vorige jaar voor het eerst op de markt.

Deze klapt alleen niet zo hard, dus is een stuk minder interresant te
noemen vind ik zelf.

En ik vind het zeer spijtig dat de Excellent Firemix eruit gaat.
Dat was voor mij toch wel een van de beste zoniet de beste cake van GBV.
Ik ga eens kijken of ik die nog kan bemachtige bij mijn dealer.

ik ben erg benieuwd naar die Poly Bag,
Stilletjes hoop ik dat die The Bag achtige dingen worden, maar net wat beter, maar nogsteeds betaalbaar.

Nog nieuwsgieriger ben ik naar de 5017, de vervanger van de Mini

ben benieuwd hoe duur de 2 top assortimenten van zena/original nederland: 20 shots & palm pakket gaan kosten dit jaar bij GBV.

Back
Bovenaan