NIEUW The Galaxy Collection?

Ze staan in ieder geval in de planning om geschoten te worden, dus laten we er maar voor duimen Hankoe.

Klopt ze staan wel op de schietlijst,ik help je mee duimen Pyroguy,mischien krijgt de boot nog wat extra wind in de rug.

De schietlijst staat nog niet op de site maar misschien wordt die vrijdag bij 123vuurwerk (lopik) geschoten.
Misschien kan iemand daar zekerheid over geven ?

De Galaxy lijn zullen we spoedig online zetten.
Onze chinese vrienden zijn bezig om films te maken.

Ik maak een filmpje in een no time en het lijkt mij dat de Chinezen deze cake voor het grijpen hebben, dus mijn vraag is of er inmiddels al beeldmateriaal beschikbaar is ?

Vragen aan een Chinees ? hahahahhahaha
Moet je het eerst 20x uitleggen, misschien was Royal nog niet tevreden :D

Ik maak een filmpje in een no time en het lijkt mij dat de Chinezen deze cake voor het grijpen hebben, dus mijn vraag is of er inmiddels al beeldmateriaal beschikbaar is ?

Kan iemand van Royal, of een ingewijde, even uitsluitsel geven over deze nieuwe lijn?
Komen ze uberhaupt nog binnen voor de 31ste?

Kan iemand van Royal, of een ingewijde, even uitsluitsel geven over deze nieuwe lijn?
Komen ze uberhaupt nog binnen voor de 31ste?

Er is mij verteld dat deze cakes morgen of overmorgen in de bunker staan. Ze worden als het goed is deze week nog geschoten.

Top Hans! Hopelijk voor vrijdag,en ik hoop dat iemand ze dan filmt! Ga vrijdag nog bestellen,dus tja nu of nooit,:)

Vond het wel een mooie cake, alleen ook deze verwaaide helaas een beetje door de storm.
Met name de shots met lange gouden staarten waren erg mooi.

Back
Bovenaan