Nieuw op de markt : oude knallers van weleer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Torrr

VWC lid
Ik las een leuk nieuwtje op facebook dat ze bezig zijn om de oude knallers van weleer weer op de markt te brengen, of ze ook zo hard gaan knallen als destijds weet ik niet maar voor de oudere freak en waarschijnlijk ook de jongere freaks zou dit echt geweldig zijn. Aanstaande dinsdag wordt bekend of het door gaat.

Zo het project "Thundercracker classic box" is bijna klaar! Dinsdag word de beslissing genomen of het in productie gaat. Cross my fingers #vuurwerkbelgie #Originals #kanonslagen #vuurwerkmuseum — met Roel Wijngaarden, Cameo Vuurwerkmuseum en Nick van der Veen.

1544298_713495198674145_570749110_n.jpg

Had het gelezen inderdaad. Alles vanaf de labels tot het doosje klopt. Nu de knal en vooral de snippers nog.

Ik had rotjes afgezworen, maar als dit door gaat koop ik toch maar een doosje. Omdat het kan.

maar als dit door gaat koop ik toch maar een doosje. Omdat het kan.

Ik een karton waarvan ik twee pakketten bewaar : 1 in de kluis bij de ABN Amro ( zodat ik zeker weet dat ze bewaard blijven... lolll ) en een hier voor mijn oude knallers verzameling :)

Is wel lachen. Terug in de tijd, vooral de groen witte doet me aan vroeger denken. De hele dag rondstruinen en aan het einde van de dag pijn aan je duim. :D

Kan ik mijn kids laten zien waar wij ons vroeger mee bezig hielden. :wink:

Ben zeer benieuwd of dit door gaat, zou voor vele freaks geweldig zijn.
Ik laat me verassen.

maar de vraag is hoe duur deze worden, verbaast me niet als het 20 euro wordt

Dit zou een normale prijs zijn. Kwalitet produceren kost nou eenmaal geld. De Astronauten en Shising Crackers van vroeger betaalde je ook gewoon 15 gulden per slof voor. Ik zou het er graag aan uit geven als ze weer op de Nederlandse markt kwamen met die oude kwaliteit.

Ik hoop dat dit een aanwinst mag zijn op ons assortiment. Opzich wel grappig dat ze het oude label en de verpakkingen na hebben gemaakt. Jammer dat het dan een modern visco lontje moet hebben, maar dat is misschien niet anders. Ik vraag me af of visco verplicht is op vuurwerk, aangezien er ook andere lonten bestaan.

Ik zelf heb 15 jaar terug een flinke doos met een aantal sloffen van de oude kanonslagen gekregen van familie die ze bewaard hadden. Alles opgestookt en niet wetende wat de waarde was, anders had ik alles gegeven aan het Vuurwerk Museum! De snippers waren inderdaad goed en de rotjes waren KEIHARD. Ik krijg ze ieder geval niet gebroken toen en moest ze soort van open 'pellen'. Heeft voor mij verder geen nostalgische waarde.
Voor de freaks die er wel waarde in hebben: houd dat in eer en daar kan zeker voor betaald worden! Ik vind het ook niet echt leuk om gelijk nu al te praten over wat het gaat kosten.. Wacht dat gewoon af, we weten ook niet eens of ze er al door heen gaan.

Ik zou het er graag aan uit geven als ze weer op de Nederlandse markt kwamen met die oude kwaliteit.

Dat geef ik er ook met alle liefde voor uit maar dan moet de knal wel gelijkwaardig zijn, voor de plofjes van nu vind ik het teveel geld. Knal, label en grijze lont ... Let my dreams come through :wink:

op de nederlandse markt met de oude ( jaren 80 ) qualiteit...was het maar waar
de oude knallers van vroeger gingen echt wel een stuk over de db limiet van nu.

De knal van vroeger op de Nederlandse markt... Ben bang van niet.

Echter ik zie vuurwerkbelgie en original in de hashtags staan.
Op de Belgische markt is de knal van vroeger wel te halen.

Dit is leuk voor ons fans maar het zal nooit de harde knal hebben als vroeger als je hem met de Nederlandse richtlijnen maakt.

Commercieel gezien is het geen hardloper denk ik maar als je hier een container van besteld alleen voor ons als fan zou het toch super zijn! Ziet prachtig uit

Wellicht worden ze alleen in Belgie verkocht met flash zoals de DJF's.....zelfs al kosten ze 10 euro, ik ga ze halen...die labels.... ohhhh
zijn echter wel bakbeesten in vergelijking met vroegah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan