pyro99 VWC lid 2 jan 2013 #21 deze als vervanging gekregen i.p.v de oplawaai. tja het blijft een top cake , vroeger al en het is nu nog zo! hij kost maar een 10tje , en daarvoor heb je echt een top cake!! --pyro99
deze als vervanging gekregen i.p.v de oplawaai. tja het blijft een top cake , vroeger al en het is nu nog zo! hij kost maar een 10tje , en daarvoor heb je echt een top cake!! --pyro99
Remco86 VWC lid 4 jan 2013 #22 Vorige jaren erg tevreden over deze cake, alleen dit jaar (2012/2013) viel hij erg tegen... hopelijk eenmalig. Andere jaren een topper!
Vorige jaren erg tevreden over deze cake, alleen dit jaar (2012/2013) viel hij erg tegen... hopelijk eenmalig. Andere jaren een topper!
leslifan VWC lid 11 jan 2013 #23 Ook bij mij eigenlijk al jaren mn favoriet van de gehele Lesli collectie!
ThunderkingAvp VWC lid 17 dec 2013 #26 Leuk potje, heb deze 3 of 4 jaar gehad dacht ik. Wel jammer dat die elk jaar duurder word. Filmpje van mijn kant:
Leuk potje, heb deze 3 of 4 jaar gehad dacht ik. Wel jammer dat die elk jaar duurder word. Filmpje van mijn kant: