[Next-Generation] Kamasutra (assortiment)

Pyroguy

VWC lid
picture.php

Omschrijving: Veel verschillende en bijzondere effecten verzameld in deze goed gevulde box. 4 kometen, 4 fonteinen, 8 vuurpijlen, 1 mortier en 1 Romeinse kaars van hoogwaardige kwaliteit. Explosieve knallen en sensuele kleuren maken er een onvergetelijke nacht van!
Adviesprijs: €36,92

Ik ben benieuwd wat het is, ik verwacht best veel gezien de prijs. Ik laat nog weten wanneer het filmpje er is!

Ik zelf verwacht er niet zoveel van, maar mijn broer heeft hem besteld, dus begin januari kunnen jullie filmpjes verwachten :)

Nog iemand met ervaring van afgelopen jaar met dit pakket, zit erover te
denken deze te kopen voor de vooravond voor wat opvulling.

:LOL: Kamasutra xD Ook iets wat met seks te maken heeft xD Zal mooi zijn als dit pakket ook zoiets bevat LOL (Zeg maar een pot die ineens giga hoog spuit LOL xD) Wel passende naam daarvoor xD

Qua grootte is 't ter vergelijken tussen de s-type en t-type.. er zitten naar mijn idee alleen meer multishots in dan bij de type pakketen. zal vast een leuk pakket zijn voor de prijs.. en voor in de vooravond.. maar ik koop er liever wat anders voor.

oke, zal ik even tegen mijn vriend zeggen dan, hij wil het kopen.
heeft iemand toevallig filmpjes?

Iemand enig idee of deze '4 kometen' ook echt shots hebben die uit elkaar klappen en niet gewoon een soort 'Power Pearls' zijn? Wil hem dit jaar kopen maar dan hangt het wel af van deze kometen!

ik heb geen idee.
ik zou hem krijgen vorig jaar, maar zoals je meschien al kunt lezen, had ik hem niet, en weet ik er dus ook niks over. kreeg een s-type voor in de plaats+ een mc,thunder(om de prijs een beetje bij elkaar te houden

Iemand enig idee of deze '4 kometen' ook echt shots hebben die uit elkaar klappen en niet gewoon een soort 'Power Pearls' zijn? Wil hem dit jaar kopen maar dan hangt het wel af van deze kometen!

en qua kometen.. ik weet niet, het is wel erg ,klein heb ik gister gezien
maar dat zecht niks over de kometen.

mijn vriend steekt het over 31`dagen af dus ik zal wel vragen hoe het ging

Back
Bovenaan