[Next-Generation] Desperado

desperadoaj4.jpg

Artikelnummer: 880
Artikelnaam: Desperado
Bruto Gewicht: 155 gr.
Netto Kruitgewicht: 60 gr.
Effectomschrijving: kegelfontein, die tot 4 meter hoog diverse effecten spuit: zilver, goud en gekleurde sterren
Tijdsduur: 34 à 45 sec.
Stijghoogte: 1.5 - 4 m.
Richtprijs: €2.95
Verpakkingseenheid: 40/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer leuke fontijn voor zijn geld.
Eerst mooie, blauw, witte vlammen die flink hoog komen, en daarna nog groen en rode kogels (waar ik persoonlijk minder fan van ben) Maar al met al zeker een leuke fontijn die je een keer geprobeerd moet hebben!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem dit jaar ook weer gekocht! vorig jaar erg goed bevallen, hoog met mooie effecten. Prijs/kwaliteit !!!!

Enkele jaren geleden dit fontein(tje) gehad. Geeft goede effecten, echter wist het fonteintje van mij niet zo goed wat precies 4 meter hoog is, kwam niet veel hoger dan 1 á 2 meter.
Maar voor de prijs is ie zeker goed te doen!

Ik zit te overwegen om er een stuk of 4 van te kopen, en dan door te lonten
voor in de vooravond of gewoon om 12uur. Zou ik het doen ?

bij mij kwam hij waarscheinlijk nog hoger dan 4 meter, het is echt een goede prijs/kwaliteit,
dit jaar zit hij er weer bij,

ps: voor de gene die een showtje schieten, is dit een mooie inleiding

gr tom

volgens de lijst die ik gezien heb en met de eerste levering is deze er uit dit jaar. hoogst uit hebben aantal verkoop punten nog overige wat ze uit verkopen

Dit is waarschijnlijk bij winkels waar deze wordt uitverkocht of bij franchisewinkels.. bij Boerenbond/Welkoop is deze niet meer verkrijgbaar.

Laat dat van dat 4 meter hoog ook maar zitten trouwens...:p

tss.. erg goed in mijn hooft was ik toen nog niet:p

oke , mijn dealer heeft hem nooit gehad , ook niet in de folder van dit jaar. wel te bestellen op internet. maar aangezien je hem gratis krijgt lekker de bon gebruiken:)

Back
Bovenaan