[Next-Generation] Days of Thunder

daysofthundersl9.jpg

Artikelnummer: 870
Artikelnaam: Days of Thunder
Bruto Gewicht: 3.875 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 49 Schots
Effectomschrijving: Zware thunders zijn het begin van rode, groene en helder blauwe boeketten. Vervolgens sluiten spinnende chrysanthemum boeketten het geweld af
Tijdsduur: 36 - 40sec.
Stijghoogte: 30 m.
Diameter effect: 10 m.
Richtprijs: €47.50
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze vorig jaar gehad, hij schiet 7 salvo's van 7 schoten tegelijk, hierdoor is hij erg snel afgelopen en vind ik dat hij absoluut zijn geld niet waard is. Voor de prijs absoluut een afrader.

hij schiet 7 salvo's van 7 schoten tegelijk, hierdoor is hij erg snel afgelopen en vind ik dat hij absoluut zijn geld niet waard is.

Bedankt voor de tip :thumbup:
Deze stond op m'n lijstje, maar aangezien ze met salvo's worden geschoten, sla ik 'm over.
Ik dacht namelijk dat de schoten achtereenvolgens werden geschoten.

Ik heb deze vorig jaar gehad, hij schiet 7 salvo's van 7 schoten tegelijk, hierdoor is hij erg snel afgelopen en vind ik dat hij absoluut zijn geld niet waard is. Voor de prijs absoluut een afrader.

hoe lang duurde het ongeveer ? , want als hij toch wel langer duurt als 25 seconden , dan zou ik het geen probleem vinden voor 47,50 . en wat ik me ook afvraag is : wat waren precies de effecten , want daar ben ik ook best wel benieuwt naar , want de effectomschrijving is zoals we gewend zijn best wel vaag .
:bye::bye::bye:

Ik vind salvo's zelf ook niet fijn maar ja bijvoorbeeld als het de lucht goed vult weer wel met name aan de Crackling Crysantimum:yes:

dit jaar werdt hij uit verkocht bij mijn dealer(tilburg) voor 40 euro,

maar ik heb er een uurtje gestaan, en niemand heeft ook maar gevraagd naar deze pot:p, dat zecht wel iets vind ik

Heel slecht schiet te snel voor zijn prijs dus elke keer als ie schiet zie je briefje van 10 uit je portemonnee vliegen

Ik vind de prijs niet verkeerd voor z'n tijdsduur.
Maar ik raad hem toch niet aan: in de Pyroshopper lijn heb je gelijkwaardige producten voor 10 euro minder!

en hij stond nog steeds bij mijn dealer voor slechts 35 euro!
eens kijken of hij er volgend jaar nog steeds is, zo ja, inpakken en wegwezen!

Back
Bovenaan