[Next-Generation] Chaos

Hij blijft top.. dus ook afgelopen jaar had ik hem weer.. en heb ik weer getracht een straatfilmpje te maken.. Hierbij dus:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze kwam vandaag op de demo weer voorbij en het blijft gewoon een topper.. Mooie shapes, leuke salvo's en prachtig kleurgebruik. Het enige minpuntje in deze cake zijn de lange pauzes die tussen alle salvo's zitten.

Hij blijft top.. dus ook afgelopen jaar had ik hem weer.. en heb ik weer getracht een straatfilmpje te maken.. Hierbij dus:

movie

Het 2e salvo en het laatste salvo doen mij een beetje denken aan een prof blok. Ja, ik weet het, niet te vergelijken, maar dat goud met paars in salvo ziet er heel erg strak uit.

ach. ik heb hem toch lekker gratis gekregen:D
kan me niet schelen of ie nu goed of slecht is,
het gaat om het idee vind ik:p

wow... dat is eigenlijk het enige wat ik van deze pot kan zeggen.
Heb hem afgelopen jaar 2x afgestoken.. een keer op het werk, en een keer bij mij thuis.. en ze waren beide perfect! eyecatchers.
Leuke en goed gecombineerde effecten, goede fluiters, mooie kleuren en flinke bursts..
Zorgde toch voor een heel aantal oh's en ah's :P

Zullen ze leuk vinden dat je vuurwerk op je werk afsteekt.
Wel leuk, zit je rustig op kantoor te typen....

is dat leuk werk?
lijkt me echt gaaf, krijg je ook vuurwerk?
mvg
Thijs :)

Dit hangt er helemaal vanaf bij welke keten je werk en wat de regels daar zijn.
De winkel waar mijn vrienden werken verdeelt het overige vuurwerk over de werknemers ;)
Maar geloof me..Je moet buffelen, het is erg zwaar werk

Vriendelijke groet,
My

Over het werken in een vuurwerkwinkel is een eigen topic. Laten we daar verder discussieren maar niet in dit producttopic:)

Ontopic over de Chaos maar weer..

Back
Bovenaan