New One Meter (pakket)

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5505
Artikelnaam: New One Meter (vernieuwde versie van Pro-Line meter)
Netto Kruitgewicht: /
Inhoud: 1 fontijn, 6 cakes, 3 romeinse kaarsen, 3 vuurpijlen
Adviesprijs: € 62,50
O.a. te koop bij:www.bestelvuurwerk.nl
5505-1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik mag verwachten dat de nieuwe versie van het meter pakket nog beter is dan de oudere versie, dan is dit wel een erg goed pakket voor dat geld! Nu rustig afwachten op een filmpje, ben benieuwd. :)

Het oude meter pakket was heel goed inderdaad! Pro-Line kennende wordt dit pakket net zo goed of zelfs beter dan het oude pakket. Goed dat ze oude producten vernieuwen, zo gaat het tenminste niet vervelen als je elk jaar het meter pakket zou nemen.

afgelopen jaar voor het eerst een meterpakket meegenomen en was zeer goed te doen. dus dit jaar vernieuwd en wel gaat ie ook weer mee

Ik verwacht sowieso meer variatie. 6 cakes, en ik denk een fontijn, vuurpijlen en romeinse kaarsen wisselen de boel goed af. mooie prijs denk ik voor een goed te doen pakket, zowel voor mensen met een groot, als voor mensen met een wat kleiner vuurwerkbudget

Groetjes: PROLINE FAN;)

Ik heb een aantal jaren terug het meter pakket gehad, zeker de moeite waard. Ben benieuwd hoe deze wordt! prijs valt ook wel mee.

Heb het idee dat de pijlen weg trekken van de afsteekplaats, waardoor de effecten kleiner zijn/lijken. Wel (...) dat ze alles tegelijk afsteken, maar goed, haastige spoed is zelden goed... Vind het er redelijk uit zien, maar voor 60 euro koop ik liever een grote nieuwe bak van Proline (immaculate Rhombus ofzo).

Ik zou zeggen van niet, aangezien ik hier geen Romeinse Kaarsen in ziet, maar de foto is ook niet erg duidelijk...

Prijs heb ik het niet over he.....

Ik had het erover dat ik GEEN romeinse kaarsen zie, en die zitten in de nieuwe wel, maar in de oude verpakking niet :).

ik vondt hem wel geweldig de candle's waren mooi
het fontijntje was erg leuk
en ik had dit pakket voor 50euro @ cracker corner leiden:D

Hoe bevielen de cakes? allemaal gewoon goede boeketten of ook fish effecten etc. ?

nou het was gewoon beter als jaren voor heen er zitten verschillende cake's en er zat een fontein in 3 pijlen maar die romeinse kaarsen waren ook erg mooi
boeketten waren opzekers vernieuwd prima pakket voor een budget bedrag.
echt een aanrader en ik hoop dat hij gewoon nog 1maal vernieuwd wordt zonder pijlen maar dan wel 6romeinse kaarsen.
en fish effect sorry maar helaas weet ik niet wat je daar mee bedoelt:confused:

Back
Bovenaan