Neon Voices

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 5026
Artikelnaam: Neon Voices
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 400 shots
Effectomschrijving: 4x 100 shots
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als de boeketten daadwerkelijk zo groot zijn in de straat als dat ze op deze video lijken dan is dit echt wel een top blokkie, vooral per 2 moet dit tof zijn :)

Als de boeketten daadwerkelijk zo groot zijn in de straat als dat ze op deze video lijken dan is dit echt wel een top blokkie, vooral per 2 moet dit tof zijn :)

Op mij komen de effecten helemaal niet groot over, maar voordeel van de twijfel zo met die sample films ;)

Natuurlijk niet zo groot als 30mm maar voor 5 gram per schot (er van uit gaande dat het 500 grammers zijn) zijn het goede boeketten.

Ik zie deze voorbij komen bij De Vuurwerkdumper in Leiderdorp voor €99,00. Dat vind ik een prima prijs. Geinig ding! Geen grote effecten maar wel een goede chaos, veel verschillende kleuren en effecten.

Je krijgt een lange show met kleine effecten voor je geld. Ik zou er zelf nooit voor kiezen maar het is wel een leuk product. Een paar effecten deden me denken aan de Six Pack 150. En daardoor miste ik een leuke finale. Een laatste cake met een veel hoger tempo en bijvoorbeeld goud en/of fluit en/of salutes zou deze box echt af maken.

Back
Bovenaan