NDF 2008: De setup - eerste fotos!

RedBaron

Pyroworld
nog een kleine week, en dan barst Nuits de Feu weer los, onze fotograaf Blackbaron is vandaag alvast een kijkje gaan nemen. hier lavast de eerste fotos:

NDF_08_SETUP_05-06-2008_007.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_008.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_006.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_011.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_000.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_002.JPG

NDF_08_SETUP_05-06-2008_001.JPG

Van het terrein heb ik ook even een ook een zeer hoge resolutie panorama foto in elkaar gezet, deze kun je *HIER* bekijken, of downloaden

Vannaf aanstaande woensdagopchtend zullen wij present zijn op het terrein van Nuits de feu, waar we gewapend met fotocamera, en videocamera zo veel mogelijk zullen proberen vast te leggen :D

echt een prachtig decor om een vuurwerk show daar te schieten, dat wordt strak echt smullen van het foto en film materiaal.
ook foto's van de opbouw vind ik altijd prachtig om te bekijken:)

Ik mis nog iets aan de opbouw.

Een groot scherm waar we de wedtrijd frankrijk - nederland op kunnen volgen haha.

Wat denken jullie? zal er nog ergens een schermpje worden geplaatst?

Hoop t wel.

anders maar een kroeg in de buurt als daar nog tijd voor is ??!!

CU in France.

Gr Bas

ga je nou voor t vuurwerk naar Chantilly, of voor voetbal.. in het geval van voetbal.. kan je dan beter thuis blijven :wink:

Ik ben namelijk aan de ene kant blij dat ik de oranje gekte effe mag en kan ontlopen.

ga je nou voor t vuurwerk naar Chantilly, of voor voetbal.. in het geval van voetbal.. kan je dan beter thuis blijven :wink:

Ik ben namelijk aan de ene kant blij dat ik de oranje gekte effe mag en kan ontlopen.

Dit weekendje draait idd om het vuurwerk.
MAAR, als dat gecombineerd kan worden met een leuke pot Nederland - Frankrijk onder het genot van een koud pilsje, dan stem ik voor ghehe :wink:

Heb echter niet het idee dat ze bij NDF ook maar enige aandacht aan het voetbal schenken.
Denk dat je in een café meer kans hebt.
Weet alleen niet of er 1 in de buurt zit, en of je wel weer op tijd op het park terug kan zijn.

Zo we izjn veilig aangekomen in Chantilly. hier alvast de eerste setup fotos van het terrein. Geniet en kijk eventjes mee:

NDF_08_SETUP_01.jpg

NDF_08_SETUP_02.jpg

NDF_08_SETUP_03.jpg

NDF_08_SETUP_04.jpg

NDF_08_SETUP_05.jpg

NDF_08_SETUP_06.jpg

NDF_08_SETUP_07.jpg

NDF_08_SETUP_08.jpg

NDF_08_SETUP_09.jpg

NDF_08_SETUP_10.jpg

NDF_08_SETUP_11.jpg

NDF_08_SETUP_12.jpg

Zo , toto zover alvast de eerste plaatjes. er staat een hele hoop. Morgen gaan we uitgebreid het terrein bezoeken. En zullen we met wat meer detail fotos voor de dag proberen te komen!

KICKEN beelden man!!!!
Och och och wat ben ik jaloers!!!
Echt geniet maar voor 10!
Ook voor mij dus :angel:
SUPER!

Heerlijk,heerlijk!

En mijn oog ziet steppers staan op hoge steigers, volgens mij nog nooit eerder gedaan tijdens nuits de feu. erg gaaf.

Wij gaan morgen die kant op, see you there:)

:bye:

van die hoge steiger torens staan er 6, drie op iedere zeide. ze zijn van Igual, tussen deze torens hebben zae ook nog eens watervallen opgehangen.

Dit had ik net nog nodig, sta zowat strak van de adrenaline heel erg zenuwachtig betreft morgen:shocked:, heb nog nooit zo,n grootse show meegemaakt.

Foto's zien er geweldig uit Jack mijn complimenten, morgen het zelf maar es van dichtbij gaan bewonderen:cool:

Zo mensen het is tijd, ik vertrek nu naar Kruitsnuiver waar we vervolgens met z,n 3en naar Chantilly rijden, voor de mensen die gaan See you in France!:)

Heb er zin in!

:bye:

Damn, had graag ook vandaag al gewild...
Maarja morgen is ook prima, missen we alleen het eerste avondje maar.

Mooie foto's al :)
Maakt de stemming alleen maar beter haha!

Over 24 uur vertrek! Zin in!

Vannochtend hebben we ons 2e bezoekje gebracht aan het terrein. Daar hebben we natuurlijk de nodige fotos, en videos van gedraait!

Geniet en kijk eventjes mee:

IMG_2399.jpg

hela, een bekende uit Belgie! ook tijdens Nuits de Feu wordt er vuurwerk van Bonbridge gebruikt! in dit geval 100MM 4inch golden peony

IMG_2389.jpg

de toren van Igual, nr 1 van 6 vol met singleshots, candles, seconde fonteinen

IMG_2393.jpg

vuurwwerk van deelnemer Couterier

IMG_2407.jpg

IMG_2419.jpg

ook uiterst links en rechts van het terrein staan de bommen opgesteld. dit om een mooi heel breed front te creeeren

IMG_2435.jpg

1.1 vuurwerk van Caballer

IMG_2436.jpg

een rijtje 8inchers van Pyrovision....

IMG_2441.jpg

... en de sloot 8inchers van Jupiter (argentinie)

IMG_2457.jpg

overzichtje

IMG_2472.jpg

nog meer vuurwerk

IMG_2500.jpg

bengaaltje van Parente, verstopt achter een beeld

IMG_2522.jpg

singleshots hehehe

IMG_2525.jpg

nog meer..

IMG_2547.jpg

en nog meer hehehe

IMG_2576.jpg

en nog veel meer hehehehe

IMG_2579.jpg

water bommen

IMG_2599.jpg

de belgische methode van mortieren laden.. volgens mij is dit niet geheel conform de standaard hahahaha

IMG_2610.jpg

overzichtje

IMG_2628.jpg

wat dat nou is, een knaller?

IMG_24811.jpg

en dit? ook een knaller?

Tot zover dit verslagje van de setup van Nuits de Feu 2008 zover. Morgen hoop ik de eerste show fotos online te kunnen gooien. en nog meer setup fotos!

:D

Laatst bewerkt:
waw :o Very big set ups... i wonder what the tower is for??? Are thyey gonna be using it like how goteborg use their tower?? hehehe!! wow so much one shots :o where jupiter's one shots?? ahahha! :D

werkelijk prachtige foto's heb je gemaakt zeg, het is daar echt mega groots zeg gewoon schitterend. ik ben toch erg benieuwd strak naar de films van de shows mischien volgend jaar toch maar eens proberen om zelf te gaan want dat zou ik toch ook wel een keer in het echt willen mee maken:rolleyes:

Wauw wat een setup al :applause:
D'r staat ons wat moois te wachten daarginds...
Kan niet wachten tot morgen, in rap tempo richting Chantilly scheuren!!

Iemand die daar al is.. enig idee hoe de regels dit jaar zijn m.b.t. meenemen van eten & drinken? Wat mag wel, en wat mag niet? Alcohol, fris, blik, pak, fles, enz?
En/of kan je binnen ook spul halen?

Wauw wat een setup al :applause:
D'r staat ons wat moois te wachten daarginds...
Kan niet wachten tot morgen, in rap tempo richting Chantilly scheuren!!

Iemand die daar al is.. enig idee hoe de regels dit jaar zijn m.b.t. meenemen van eten & drinken? Wat mag wel, en wat mag niet? Alcohol, fris, blik, pak, fles, enz?
En/of kan je binnen ook spul halen?

volgens mij mag je helemaal niets meenemen, en moet je daar daar gewoon allemaal kopen dat meen ik laatst ergens gelezen te hebben op het forum.

Je hebt helemaal gelijk, je mag geen eten en drinken en zelfs geen stoeltjes mee nemen naar binnen. Als je daar dingen gaat kopen reken dan wel op woekerprijzen. B.v. een simpel banquet broodje kost al 4,50 ! en een cola 1,50 (teminste in het carré ore gebied :) maar dat zal niet veel verschillen van de rest van de kraampjes denk ik.

Back
Bovenaan