Nachtbrakerstopic 30-31 December

Zo, ik heb lekker geslapen afgelopen nacht! Geen last van spanningen en werk gelukkig ook niet 3 dagen non stop in de vuurwerkhandel. Straks om 10 uur lekker aan het stoken beginnen!

Ik zit hier heerlijk met de laptop voor me op vwc, met het vuurwerk in het zicht en een kop koffie aan mijn lijn lippen te wachten tot 10.00 uur :) Heerlijke dag wordt het!

Tas gevuld, aansteker gas mee, waarschijnlijk lonten tekort. gelukkig heb ik zo'n jet aansteker. over inder dan een uurtje gaat het eerste vuurwerk dit jaar de lucht weer in!

Dat is een goed idee Lambal. Lekker een bak koffie. Toch zo mijn ipad maar eens in de hoek gooien en dutch thunders voor in de plaats pakken.

Toch nog een gaatje gevonden om te kunnen slapen van 05:30 tot 07:00... pfff dalijk nog maar fftjes slapen tot ergens in de middag.. :tongue2:

Nog ongeveer een halfuurtje.. dan gaat de hel losbreken! :D
Iedereen veel plezier vandaag en zorg ervoor dat we allemaal weer heelhuids het nieuwe jaar ingaan!
Was weer een mooi jaar hier, op naar het volgende jaar!

Als we dan toch nummers gaan posten, dan post ik degene die ik al zeker 12 jaar luister als eerste op oudjaarsdag. Moet voor iedereen wel toepasselijk zijn denk ik :D

Back
Bovenaan