Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.

hier in de wijk werd net een pot afgestoken. echt was nog niet afgelopen of ik zag politie rijden. Volgens mij zijn ze redelijk actief hier in controleren, maar volgens mij kunnen ze er ook bijna niets tegen doen.
greetzz

Heb vorige nacht nauwelijks geslapen en ben dus doodop. Ik denk en ik hoop ook dat dit een betere nacht word. Want slaap heb je hard nodig voor oud en nieuw!

vandaag even het nodige vuurwerk getest. een bigfive pot en een pot van total event. beide van burn it. wat een heerlijke potten. lekkere burst mooie volle boeketten. pfff nog 2 dagen dan mogen we los:)

Ik slaap al 3 nachten als een roos, heerlijk zeg al moet ik toegeven dat ik me niet 100% voel.
Onderdrukt de kriebels ook wel, maar t begint nou wel op te borrelen mede doordat ik bijna niks afsteek en ik hier het ene naar het andere hoor knallen !

Ik moet nou echt even weg achter de vwforums, uit m'n vwkamer, en het vw moet nu even uit m'n hoofd. Dus computer uit, en nog even bankhangen voor het slapengaan. Dan moet dat wel lukken, morgen weer een drukke dag qua voorbereidingen duzzzzzzz goeie nacht allen! Als het niet lukt, meld ik me wel weer :D

Pff word compleet gek hier.
Overal hoor/zie ik vuurwerk.
Verschillende cakes gezien.
Heerlijk om in een jonge wijk te wonen.
Soms verbaas ik mezelf er over, de verschillen tussen dorpen en steden rondom oud en nieuw.

Pff word compleet gek hier.
Overal hoor/zie ik vuurwerk.
Verschillende cakes gezien.
Heerlijk om in een jonge wijk te wonen.
Soms verbaas ik mezelf er over, de verschillen tussen dorpen en steden rondom oud en nieuw.

Idd hier is het ook niet normaal meer, lijkt zelfs al oud en nieuw.
continu staan kinderen van rond de 10 jaar hier cat 1 vuurwerk af te steken en af en toe een thunderking haha :p
ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan. dat zag er wel fout uit maarja de hele dag toekijken hoe andere vuurwerk af steken lukt me ook niet :p

Idd hier is het ook niet normaal meer, lijkt zelfs al oud en nieuw.
continu staan kinderen van rond de 10 jaar hier cat 1 vuurwerk af te steken en af en toe een thunderking haha :p
ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan. dat zag er wel fout uit maarja de hele dag toekijken hoe andere vuurwerk af steken lukt me ook niet :p

whahaha "ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan." fucking epic LoL <3

Ze steken hier de hele dag al vuurwerk af, politie rijd de hele dag al rond dus kon het niet maken niks af te steken. Dus nog maar wat CAT-1 "vuurwerk" de kast uit getrokken. Lekker wondertollen lopen afsteken. Voor de rest kan ik niet meer wachten tot dinsdag

Gisteren werd er een grote pot afgestoken, hij bleef maar door gaan, verder hoor je wel wat meer knallen dan voor de verkoopdagen, maar ook deze knallen klinken niet legaal.

Hier is het vanavond erg rustig, zo rustig dat ik ook nu de gordijnen maar heb dichtgemaakt, nog geen 1 cake gezien, gister ook niet, alleen wel vaker gehoord..

hopen op een goede nachtrust :)

Hier ook nog vrij rustig. Hoop dat ik morgen toch wel wat sier zie een dag voor de dag zelf, Tot nu toe maar een boeket of 5 gezien deze week.

Ik heb zelf nog niks afgestoken, in de verte wel veel vuurwerk te zien! Denk dat dit het eerste jaar voor mij is, dat ik er echt super veel zin heb! En dan te bedenken dat ik vorig jaar helemaal niks had..... Dinsdag wordt echt een top dag, denk aan de vingers jongens!

ciaooo

Hier ging het in de vooravond al behoorlijk hard, leek wel alsof het al oudejaarsdag was. 2 straten verderop gingen ze maar door haha. Inmiddels is het weer opgehouden. Toch wel erg lastig om zelf al je vuurwerk te bewaren, maar vind het zo zonde om nu al 'grote' dingen weg te schieten. Dus alles blijft netjes op z'n plek liggen en ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan