Nachtbrakerstopic 29-30 December

Torrr

VWC lid
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2010. Hier kan je van 22.00 - 07.00 gezellig praten als je niet kan slapen tijdens de verkoopdagen.

Ik heb een pot met zo'n uitklapbaar ding onder.
Maar 1 van de hoeken is gevouwen o.o
Volgens mij is die nu niet meer stabiel

Nope ik heb 7 winkels in 1 dag gedaan.
Zo'n 9 uur op pas geweest.
Toen wel inslaap gevallen zonder dat ik het door had, maarja kon natuurlijk niet slapen.

weinig reacties hier! volgens mij hebben veel freaks lekker geslapen.
ik slaap de dagen tussen het afhalen en afsteken altijd prima,
wel wat vroeg wakker, maar slaap altijd goed door!
vanavond zal het lastiger worden ben ik bang..

Ik ga 's nachts niet zo gauw op 't internet als ik niet kan slapen omdat ik weet dat de lichtfrequenties van een scherm de productie van melatonine remt; dus val je juist nog moeilijker in slaap. En door de snelheid van impulsen werken je hersenen juist snel waardoor het dus nog onrustiger wordt in bed daarna...

Lag tot uur of 3 wakker vannacht. Nog eerste doosje ingepakt voor morgen, wat spul geordend en verdeeld. Toen maar tv gaan kijken (tv zorgt dus juist weer dat je hersengolven nog langzamer gaan dan als je slaapt...ja; als je slaapt ben je nog actiever dan als je ontspannend tv kijkt...al die zombies 's avonds...) met een lekker beschuitje en melk erbij. Even gelezen in bed om de gedachten een béétje van 't vuurwerk af te krijgen, toen viel ik wel in slaap maar 8u weer klaarwakker...

Ik heb de kruitkoorts wel te pakken hoor. En moet nog werken ook...slaaptekort! Maar dat heb ik volgens mij continue, geen idee meer hoe het voelt om je uitgeslapen te voelen...

Werk straks!

Dat was Freddy Heineken ook ja. Alleen die werkte liever in op het GABA.

weer zo'n SPH-instelling, bah :p Gewoon natuurlijk methoden gebruiken, Juliper! En een nachtje minder of geen slaap kan geen kwaad; gewoon lekker doorwerken, komt alles goed :D

Man hou toch op. Ik heb gisteren de niet-sph-methode van biertjes getest en ik heb nou nog koppijn. Heineken was een ******! Weet nou meteen weer waarom ik de voorkeur geef aan Jupiler :p

weinig reacties hier! volgens mij hebben veel freaks lekker geslapen.
ik slaap de dagen tussen het afhalen en afsteken altijd prima,
wel wat vroeg wakker, maar slaap altijd goed door!
vanavond zal het lastiger worden ben ik bang..

Ik niet man.
Gong 6 uur naar bed en sliep half 10 nog niet. -zucht-

Back
Bovenaan