Nachtbrakerstopic 28-29 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga morgen tussen 11 en 12 bij Orthen alles ophalen, en nog langs wat andere zaken in de morgen. Heerlijk!

Ik ga maar eens slapen want ik moet er morgen vroeg uit :D (vuurwerk ophalen en kerstcircus). Iedereen die wel op VWC blijft overnachten zal ik dan maar veel plezier wensen.

30? beetje veel ofniet? :P
Achja, het kan leuk zijn?
Ik heb net al mijn vuurwerk dummies/vlaggen/posters/dvd's/labels/andere zooi gereplaced :)

30? beetje veel ofniet? :P
Achja, het kan leuk zijn?
Ik heb net al mijn vuurwerk dummies/vlaggen/posters/dvd's/labels/andere zooi gereplaced :)

Ik heb toch niks te doen, en vorig jaar had ik aan 25 net te min omdat anderen ook een paar wouden.

En ik heb dit jaar ook nog meer vuurwerk (20 kg) in plaats van de 15 kg van vorig jaar :D

Ik ga morgenochtend om 11 uur met mijn beste vriend naar 3 verschillende winkels.
Het gaat zo:
Winkel 1 is 5 minuten van mijn huis af.
Dus daar gaan we lopend naartoe, ik koop mijn vuurwerk en we lopen terug naar mijn huis.
Ik leg het vuurwerk in m'n kamer en we gaan weer.
Winkel 2 is ongeveer 15 minuten fietsen.
M'n vriend wil daar voornamelijk naartoe om zijn vuurwerk te halen, ik ga er nog een pot halen. (Paradise van Ultimate Gold.)
We fietsen naar zijn huis en hij dropt zijn vuurwerk af.
En daar gaan we weer.
De laatste winkel, winkel 3, is ongeveer 20-25 minuten fietsen.
Daar gaat hij pijlen halen, en ik nog een pot. (Purple Tail van Brilliant.)
We rijden naar zijn huis, gaan wat gamen, en ik ga weer naar huis.
En dat ga ik morgen allemaal doen.
Heb er zin in!:D

Ik ga morgenochtend om 11 uur met mijn beste vriend naar 3 verschillende winkels.
Het gaat zo:
Winkel 1 is 5 minuten van mijn huis af.
Dus daar gaan we lopend naartoe, ik koop mijn vuurwerk en we lopen terug naar mijn huis.
Ik leg het vuurwerk in m'n kamer en we gaan weer.
Winkel 2 is ongeveer 15 minuten fietsen.
M'n vriend wil daar voornamelijk naartoe om zijn vuurwerk te halen, ik ga er nog een pot halen. (Paradise van Ultimate Gold.)
We fietsen naar zijn huis en hij dropt zijn vuurwerk af.
En daar gaan we weer.
De laatste winkel, winkel 3, is ongeveer 20-25 minuten fietsen.
Daar gaat hij pijlen halen, en ik nog een pot. (Purple Tail van Brilliant.)
We rijden naar zijn huis, gaan wat gamen, en ik ga weer naar huis.
En dat ga ik morgen allemaal doen.
Heb er zin in!:D

Leuk tripreport en leuk vooruitzicht:)

Ik ga morgen:
Eerst naar de winkel waar ik mijn bestelling heb geplaatst (tussen 9:00 en 10:00 :handsup:). Dan ga ik dat thuis afzetten, en naar kijken. En dan heel hard genieten!
Dan rond 13:00 naar de 2de winkel, voor een kleine bestelling. Dat zet ik er weer bij, en ik geniet NOG meer :).
Dan nog naar wat winkels om te kijken of er nog iets leuks is... Wat ik dan heb gekocht weer op de stapel mikken, en genieten maar!
Dan mijn saldo bekijken en schrikken (heb het al helemaal uit gedacht) Dan achterom kijken en denken: "Het is voor een goed doel... IK :)".
Dan een paar kleine artikelen pakken om te testen, en als het donker is testen.
Op de 30ste Foto's maken en die online knallen. En dan wachten... En wachten... En wachten...

vandaag mijn grote dag!
morgen 5:30 er uit en dan lekker naar duitsland toe!
heerlijk! daarna ga ik mijn bestelling tussen 10 en 11 ophalen. en dan
maar genieten en toch soms zo af en toe een dingetje afsteken, want ben
er moeilijk in om er vanaf te blijven.

gr.

Het is officieel :D. de verkoopdagen zijn begonnen!

Alle winkeliers en importeurs een geweldige verkoopperiode gewenst!

En uiteraard ook alle leden een geweldige 3 dagen stropen en kopen :D

vanwaar dat? Drang om het af te steken? Of heb je morgen geen tijd/zin?

Morgen moet ik een interview afnemen op mijn stage, met de bedrijfsleider. En 's middags reis ik met de trein naar familie in de buurt van Rotterdam, waar ik mijn oud en nieuw ga vieren :) Misschien dat we morgenavond nog even naar een winkeltje in de buurt gaan. Maar donderdag gaan we naar Steenbergen om boodschappen te doen :D

Bah ik heb helemaal geen zin om te slapen :D maar aan de andere kant, dan is het sneller morgen :angel:

Ben bewust wakker om beter in het ritme te komen van laat opblijven. Morgen uitslapen. Woensdagavond sporten en dus laat naar bed en donderdag uitslapen. Donderdag niet te laat naar bed want het is zo lastig om in slaap te komen. Per slot van rekening wordt vrijdag om 10.00U het eerste project tot ontbranding gebracht.

vandaag na het avond eten eventjes een potje of een matje er door heen jagen.
spanning is nog hoger geworden

Hm...ik zit te twijfelen: opblijven of 6 uurtjes "slapen".
Er staan nog 2 blikjes energydrank koud, dus opzich kan ik daarmee wel een nachtje doortrekken (met als voorwaarde morgen weer een nieuw karto...uhm, tray in te slaan). Mja, dan ben je op een gegeven moment lichamelijk ook zo brak...:rolleyes:

Is er nog iemand die ik straks 's morgens kan meeten bij Orthen? :p

Hm...ik zit te twijfelen: opblijven of 6 uurtjes "slapen".
Er staan nog 2 blikjes energydrank koud, dus opzich kan ik daarmee wel een nachtje doortrekken (met als voorwaarde morgen weer een nieuw karto...uhm, tray in te slaan). Mja, dan ben je op een gegeven moment lichamelijk ook zo brak...:rolleyes:

Is er nog iemand die ik straks 's morgens kan meeten bij Orthen? :p

Ik was gister 29uur wakker ik kon die nacht de slaap maar niet te pakken krijgen en ik was om 4uur snachts naar de nachpomp gegaan redbulls halen om me dan ook wakker te houden want ik moest om 6uur eigenlijk op om om half 8 te gaan werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan