Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?

Dit jaar dan eindelijk de Gold Mine and Color van Showtime weten te scoren! Onwijs blij mee!

Mmm moeilijk... van wat ik nu heb besteld de tropic snow, transbomber en de event immortal gold.
Hangt er vanaf of er nog wat leuks voorbij komt waaien :D

Lastige vraag. Vorig jaar zei ik de Garden Party 3. Die was echt wel mooi, maar was minder spectaculair dan gedacht. Dit jaar schiet ik nog de Garden Party 2, maar ook de Event Immortal Gold en de Total Event Box. Naar deze topboxen van het grootste kaliber kijk ik toch wel uit!

Op dit moment kijk ik heel erg uit naar de Event Icetigers. Collectie is nog niet compleet dus waarschijnlijk komt er nog wat leuks bij

Lastig, heb daarin niet zo'n voorkeur. Eens met Arjan, geniet van alles. Zo kijk ik zeker uit naar de crossette switch. Niet het meest spectaculaire in de collectie, maar kan wel enorm genieten van zulke producten.

Ik kijk eigenlijk niet uit naar een bepaald product maar wel naar de lol en spanning die mijn kinderen hebben dat ze eindelijk af mogen steken. Dat is het mooiste.

The Branco! En verder eigenlijk alles, bestel alleen maar wat ik zelf mooi vind. Verder samen met m'n zoon naar fonteintjes kijken vind ik onbetaalbaar.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de Pangu Tomahawk uit gaat pakken in de straat.

Deze dus, heel benieuwd naar. En ook naar de Delta Fire V144-1958. Maar sowieso naar alles, ik heb dit jaar alleen maar producten die ik nog nooit eerder heb gehad, dus dat is sowieso leuk!

Lastig. Dat wisselt nog wel eens. Ligt er ook aan welke producttopics ik lees. Eentje die regelmatig terugkomt is wel de Something Different.

Totaal geen voorkeur, kijk naar alles uit van grondbloem naar triple compound.
Collectie bestaat volledig uit producten die ik nog niet eerder heb gehad uitgezonderd kleine producten uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan