Mystic Small Rocket (Pijlen ass.) - Art. 8847

jetixtom1

VWC lid
Artikelnummer: 8847
Artikelnaam: Mystic Small Rocket
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: Volgt
Aantal Schoten:
1
Effectomschrijving: Fluit, knal, fluit en crackling, 3-traps fluit
Tijdsduur: nvt
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 7.95

Per doos:
  • 60 stuks met fluit
  • 60 stuks met knal
  • 60 stuks met fluit en crackling
  • 60 stuks met een 3-traps fluit

Hier twee foto's:
2140_8847_Mystic.jpg

3289_Vuurwerk_8847_Mystic_Small_Rocket_Ass.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Heb je informatie over het bruto gewicht, het netto kruitgewicht, de tijdsduur en/of de stijghoogte, PM mij dan even.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg leuk pakket. Vond het twee jaar geleden nogal aan de prijs maar gezien de stiekeme stijging van alle babypijltjes valt deze nog redelijk mee gezien de effecten die je krijgt. Een handig doosje waar wel aardig wat lontjes uitvallen. Zelf ben ik de babypijltjes wat ontgroeid waardoor dit een leuk pakket is. Deze babypijltjes zijn even wat anders dan alleen maar een fluitje of knalletje.

Dit jaar ook maar besteld omdat mijn dealer alleen met fluit had.
Vind de babyijl met crackling altijd de leukste, de knalletjes zijn meestal wat "feller" dan een standaar babypijl met knal.

Heb ze net afgestoken, viel me best wel tegen.
Sommigen knalden niet, en anderen hadden geen crackling maar knal!
De drie-traps fluit vind ik de beste, omdat die precies doet wat je ervan verwacht.

Ik had deze 2 jaar terug gratis gekregen, en ik moet zeggen dat het een leuk pakketje was! Gewoon kwaliteits babypijltjes, die het gewoon beter doen dan de goedkopere.

Je had de 3 traps fluitpijltjes, die waren gewoon echt super!
Dan heb je ook nog de pijltjes met knal, die knalde gewoon lekker fel. Ze knallen in iedergeval beter dan de rotjes, want er zit flash powder in.

De rest kan ik me niet zo goed herrineren, maar het is zeker een leuk pakketje! Of het het geld waard is, dat kan ik moeilijk zeggen. Had er iedergeval een leuke vooravond mee, dus daarmee was het het geld waard. Voor mensen die een klein budget hebben, kunnen beter de goedkope fluitpijltjes of crackling pijltjes kopen.

Het grootste floppakket wat ik heb gehad,
ik merkte het verschil tussen normale babypijlen en deze geeneens.
en de prijs is redelijk hoog

Back
Bovenaan