MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

Cameo

VWC lid
Beste Kruitsnuivers & knalkikkers,

De trailer van de kakelverse Museumdvd, editie 2010, is af en kan via Youtube of Vimeo bekeken worden. Deze box zal beter gevuld zijn dan ooit tevoren en is weer bijzonder gevarieerd.

LET OP: Bestellen kan pas vanaf 1 oktober 2010 via museumdvd.8s.nl

Museum DVD 2010 - "We moeten een mat!"
normal_10002-trailerpic.jpg

Volg de vroegahdudes tijdens hun belangrijkste dag van het jaar. Deze trailer geeft een indruk van de nieuwste Museum dvdbox.

Gefilmd in Amstelveen, Hoofddorp, Leiden, Rotterdam en Voorschoten. Kijk hoe Roel, Marty, Omnivoor, Edgar, Vinnie, Donald, Tom, Cameo en vele andere kruitkornuiten hun oudejaarsdag doorbrengen. Verwacht gerust een grote variatie en veelvoud aan vuurwerk, maar uiteraard ook sfeer en gezelligheid. De beelden demonstreren naar onze mening hoe een goede oudejaarsdag eruit hoort te zien.

De muziek is deze keer speciaal voor het Vuurwerkmuseum geschreven door DJ Hangover, waarvoor wij hem nadrukkelijk bedanken. We zijn er erg trots op.

Check vanaf 1 oktober museumdvd.8s.nl voor meer informatie of volg de topics op vuurwerkmuseum.nl , avpvuurwerk.nl , vuurwerkcrew.nl en freakpyromaniacs.com

Vimeo
http://www.vimeo.com/14760083

Youtube
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Veel kijkplezier!

Cameo & de andere vroegah-dudes

Wat een geweldig filmpje :-)
Thanks man supper

Geweldig, we gaan een dvd maken voor vuurwerkmuseum.nl , Owww echt ! , geweldig die reactie !

Woh super vet:) Die DVD moet ik zeker hebben:p

Maar dan nog even een vraagje. Hoe heet die pot op 1,39?

Prachtig prachtig prachtig! Je hebt jezelf weer overtroffen hoor!:D
Mijn pre-order heb je hoor!

Moest wel lachen om de politie hoor, best een vriendelijk vrouwtje zo te horen;)

Heerlijk Nick, typische 'museum' film weer! :cool: 1 oktober weet ik wat ik wat ik ga bestellen. Deze DVD hoort in je collectie thuis!
Bedankt voor het opwarmertje! :D

Zo dan, de hele tijd volgas. Wat voor cake gaat daar nu af rond 2:29? Ik bedoel die cake die opeens een gouden muur uitspuugt?

Heerlijke trailer weer Nick, hulde! :applause:
Nu al genieten, ben razend benieuwd naar de gehele DVD! :D

Geniale momenten weer te zien, stoken in het bos, politie die langskomt, het afhalen van vuurwerk, meerdere plaatsen en meerdere sferen en zelfs Donald had zijn haar gedaan speciaal om goed voor de dag te komen op de camera! :D:bonk::p

Super dit jongens, genieten, die DVD komt er zeker! :bye:

Deze komt er zeker weer in jongens, elk jaar een sfeervolle dvd waarmee je uitstekend in de stemming kan komen. Zonder hem gezien te hebben kan ik nu al zeggen dat dit een aanrader weer gaat worden wie van oud en nieuw dvd's houd!

Geweldige trailer! Deze dvd komt zonder twijfel in mijn DVD kast te staan!!!:D

Wat een sfeer...:)

Bedankt voor de warme reacties, mannen!

Even een kleine toelichting op het materiaal, want ik krijg best veel vragen binnen :)

• De dvdbox gaat, net als vorig jaar, €14,95 (inclusief verzending) kosten. Daarvoor krijg je twee goedgevulde dvd's met een verslag van onze oudejaarsdag. Alle goeie momenten zorgvuldig gemonteerd.
  • De politie kwam regelmatig langs tijdens oudejaarsavond en dat is ook niet vreemd. Als je zo intens feestviert en tevens de buurt volhangt met camera's, dan valt zoiets natuurlijk op. Het contact was vriendschappelijk en ik denk dat het kwartje ook snel viel dat onze enige intensie was om feest te vieren.
  • De namen van de artikelen worden straks zoveel mogelijk bij de filmbeelden vermeld.

Tot zover,

Groetjes,
Nick

Back
Bovenaan