Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haahahahahah prachtig blok , wat een sensatie , ik blijf het prachtig vinden dat dit kan in zo 'n regel land als nederland .
maar ja dan ben je in zo 'n enthousiaste bui en dan zie je de prijs , ja en dan moet ik me toch echt totaal aansluiten bij het bovenstaande bericht .
Wat ik er goed aan vindt : de paarse boeketten in z-shape en vervolgens de flittering tails en daarna de zeer krachtige cry crackling , dat vindt ik gewoon 'n prachtige combinatie .
alleen schiet deze cake te snel , want als hij maar 'n seconde of 8 trager was , dan was het in eens 'n topper geweest .
Ik vind het doodzonde dat ze hem per 3 hebben afgestoken. Hier schiet ik eigenlijk nog niet veel mee op. Zo kun je echt totaal niet goed zien hoe zo´n pot nou is als je hem apart afsteekt.
Wat ik erg apart vond aan de pot en dus erg goed; de schoten met paarse peony's laten erg lang op zich wachten. Ze gaan hierdoor nog 1 meter omlaag voor ze tot omploffing komen, en dit is bij elk schot zo. Geeft een gracieus effect.
ik vind dat die tog wel erg snel gaat. wel mooie effecten vooral de laatste combo van de tails en chry is erg mooi. maar 60 euro in nog geen 15 seconde..