Multicross [Uitloop]

moontan

VWC lid
broekhoff_bezoek_020-border.jpg

Artikelnaam: Multicross
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Richtprijs: € 54,95,-
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
haahahahahah prachtig blok , wat een sensatie , ik blijf het prachtig vinden dat dit kan in zo 'n regel land als nederland :thumbsup::applause::biertje: .
maar ja dan ben je in zo 'n enthousiaste bui en dan zie je de prijs :frusty: , ja en dan moet ik me toch echt totaal aansluiten bij het bovenstaande bericht .

Wat ik er goed aan vindt : de paarse boeketten in z-shape en vervolgens de flittering tails en daarna de zeer krachtige cry crackling , dat vindt ik gewoon 'n prachtige combinatie .
alleen schiet deze cake te snel , want als hij maar 'n seconde of 8 trager was , dan was het in eens 'n topper geweest .

Ik vind het doodzonde dat ze hem per 3 hebben afgestoken. Hier schiet ik eigenlijk nog niet veel mee op. Zo kun je echt totaal niet goed zien hoe zo´n pot nou is als je hem apart afsteekt.
Wat ik erg apart vond aan de pot en dus erg goed; de schoten met paarse peony's laten erg lang op zich wachten. Ze gaan hierdoor nog 1 meter omlaag voor ze tot omploffing komen, en dit is bij elk schot zo. Geeft een gracieus effect.:)
:bye:

Back
Bovenaan