Multicolor Fan Crossette [Uitloop 2022]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2835
Artikelnaam: Multicolor Fan Crossette
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 499.8 gram
Aantal schoten: 42 schoten
Effectomschrijving: De Sillence Series heeft deze crossette cake als absolute topper! In waaier worden de multicolor crossettes achter elkaar gelanceerd!
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 370 x 225 x 175
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: € 59,99
Onlineprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2835-Multicolor-Fan-Crosette-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond deze er goed overkomen, felle kleur en goed spreidende crossette. Eens kijken of deze in een freak winkel te krijgen is.

De goede spreiding van deze crossettes bevalt me heel erg, is vaak een breekpuntje geweest om iets toch nog van mijn lijst te gooien. \
Maar deze "breken" heel erg mooi,schoon en symetrisch !

Net als zijn kleine i-shape broertje is dit ook een echte topper. Prijzig, maar wel een stukje kwalitatief goed vuurwerk!

Vind hem aan de prijzige kant, maar hij is dan wel echt schitterend. Voor kwaliteit betaal ik gerust wat meer, en met een beetje leuke korting is het goed te doen. Erg van genoten.

Ik zie deze wel in een project verdwijnen. Eerst een i shape crosette (splitting red denk ik), dan deze, dan een waaier tail bak, en dan los gaan!

Heel mooi ding, prachtig heldere crossettes in waaier, heel sierlijk en gegarandeerd dat iedereen het mooi vindt in de straat. Kosten houden het voor mij tegen, vind het geen idiote prijs overigens, maar dan moet je er wel echt van houden.

Back
Bovenaan