Monsters

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Monsters
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Zes snoeiharde mortieren in een PVC box. Gegarandeerd harder!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €3,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

33jhi4l.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijk! Harder dan binkie?
Dat wordt inslaan! Ik wist niet dat dat nog kon :) Haha!
Hopen dat het echt zo is, ik ben super benieuwd.
Heb je nog iets gefilmd reva?
Klinkt in ieder geval goed, afwachten dan maar!

Ik lees hier nog niets over het effect. Is hier al iets over bekend?
Als ze alleen een knal geven zonder effect ben ik bang dat ze net als de Binkie afgekeurd worden.

Ik hoop een titanium saluutje? :D

Zow, daar komt een goede knal vanaf!
Als hij ook zo in de straat presteerd, kan ik me voorstellen waarom ie de hardste single shot van nl wordt genoemd.

kon ze eerst niet bij mij in de buurt verkrijgen maar nu heb ik toch een winkel gevonden waar ze deze verkopen. ik ga er wel even langs om van deze veelbelovende dingen een paar pakjes mee te nemen. ben benieuwd tot nu toe lijken ze erg hard te knallen maar in het echt weet je het nooit.

Mijn plaatselijke dealer heeft ze getest hij zei dat ze net iets harder gingen dan de binkies dus ik vind dit een zeer mooie vervanger :D

Mijn plaatselijke dealer heeft ze getest hij zei dat ze net iets harder gingen dan de binkies dus ik vind dit een zeer mooie vervanger :D

Welke dealer is dat dan? Leuk dat hij ze getest heeft maar als hij bijvoorbeeld geen Binkies verkoopt neem ik dit nieuws nog met een korreltje zout.

Maar als je een beetje rondkijkt zie je toch veel positieve reacties, hij zal dus niet tegenvallen.

Ik heb alle vertrouwen in een top product. Maaar, onthou je wel even dat júist al die positieve reacties misschien té hoge verwachtingen veroorzaken? Oftewel; het product gaat misschien tegenvallen omdat sommige mensen te hoge verwachtingen ervan hebben..

Heb van deze monsters 1 pakje besteld...
Als er morgen wat leuke filmpjes verschijnen koop ik er misschien nog wat bij :D

Ik vind deze singleshots tegenvallen , er zit geen TI boeketje bij zoals op het filmpje en de knal is niet / nauwelijks harder dan de Thunderking Jumbo Box ...

Knal is uitstekend, echt duidelijk harder dan de rest. T.i. boeketje ontbreekt maar het gaat vooral om die knal tenslotte.

Back
Bovenaan