Monster Ride

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1541
Artikelnaam: Monster Ride
Netto Kruitgewicht: 750 gram
Aantal Schoten: 4 x 25schots
Effectomschrijving: Monsterachtige topcakes, 4 x 25 schoten. Enorme goudboeketten gecombineerd met de nieuwste kleurcombinaties.
Tijdsduur: 100 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 4/4
Richtprijs: 64,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1541_monster_ride.jpg

Demo 2016:

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk,
Deze komt erin. Voor in de vooravond als de kinderen nog niet op bed zijn. Ben ik in 1 keer klaar . Lekker divers, leuke fluiters, leuke effecten. Ik heb hem op de lijst.
greetzz

Een cakebox die zich erg goed leent voor een situatie zoals tjopper benoemt. Erg divers, niet te duur maar wel een lange tijdsduur. Voor in een show kan je deze box beter niet aanschaffen.

Voor deze prijs echt een heel leuk boxje. Lekker divers en langdurig. Voor elke consument gewoon prima, voor ons voor in de vooravond...

Vind dit echt een mooie box. De fluiters zijn t zelfde als in black ice van weco hier was ik al een tijdje naar op zoek :)

Dit is idd een grappig cake boxje. Helaas laat mijn budget het niet toe om deze er just for fun bij te nemen. Anders had ik hem op mijn lijstje gezet.

Deze nu voor 46 euro in een freakactie gezien, daar is het een erg leuke cakebox voor! Of heeft iemand een beter idee voor dat geld?

Deze is ook bij ons geschoten afgelopen vrijdag. Echt een prima box zeg!

Langdurige box met diverse effecten. Voor ieder wat wils. Zeker ook een aanrader voor de vooravond of iemand met mindere kwaliteitseisen.

mocht je nog de kans krijgen deze nog op de kop te kunnen tikken zou ik dat zeker niet laten .
het kan een goed alternatief zijn als een bepaald product niet meer krijgen kunt .
verder voor iemand met een laag budget is deze cake zeker aan te raden want je krijgt voor dat geld een hele hoop .

Back
Bovenaan