Miracle

moontan

VWC lid
resize.asp

Artikelnummer: 4027
Artikelnaam: Miracle
Aantal Schoten: 25
Richtprijs: €12,50
Film: Website Vuurwerk Doetinchem
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze pot vind ik echt geen 12.5 euro waard (Bij vuurwerkpaleis 14.5)
Veel te kleine effecten Die waaier (ik weet hoe jullie dat noemen) komt totaal niet uit. De laatste 3 effecten zijn wel goed maar ook klein. Geen beste pot vind ik dit!

ik had hem ook gehad. ik greeg hem in de plaats voor de lily magnolia want die was uitverkocht. ik betaalde er 7,50 voor(de prijs van lilymagnolia) hij was redelijk maar toch had ik er wat meer van verwacht.

Deze pot vind ik echt geen 12.5 euro waard (Bij vuurwerkpaleis 14.5)
Veel te kleine effecten Die waaier (ik weet hoe jullie dat noemen) komt totaal niet uit. De laatste 3 effecten zijn wel goed maar ook klein. Geen beste pot vind ik dit!

Wat wij waaiers noemen is de vorm van het schieten bijvoorbeeld meerdere schoten te gelijk in een W of V.

Deze batterij vind ik vies tegenvallen. Ten eerste worden er zelfs twee geschoten op de film en nog vind ik hem niets. De eeste schoten stellen niet veel voor met de gekleurde lichtkogels eindigend in een zeer matige spinner. De laatste paar schoten zijn iets beter. De silveren Waves zullen waarschijnlijk ook niet veel voorstellen en de finale telt maarliefst 2 schoten.

Voor deze prijs gewoon laten liggen en doorzoeken naar betere producten.

Deze kost dit jaar €13,50.

Omschrijving:
Sterren in diverse kleuren worden met kracht omhoog geschoten en begeleid door zilveren draaiers en knetterende effecten openen de sterren zich tot prachtige helder witte pioenen.

Back
Bovenaan