Mine & Thunder

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 160
Artikelnaam: Mine and Thunder 2" of elders Mine and Salute
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: Een unieke nieuwkomer! Bij deze cake geen grote boeketten maar 9 ontzettend hoge mine effecten van ieder maar liefst 50 gram kruit per tube! Verlicht gegarandeerd uw gehele straat!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €35,-

minesalute.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit een nieuw trend in het vuurwerk wereld?

De prijs is eigenlijk 80 euro maar is te koop voor 35 euro!

Oh wat zijn ze goed bezig...

Aha. Ik had de site van Katan nog niet bekeken. Blijkt dat de naam daar anders staat dan op de site van Steenbergen, waar ik inderdaad de afbeelding vandaan had gehaald. Vandaar dat ik hem al niet kon vinden via Google. Alleen een vermelding in een importeursbezoek verslag van een maand terug.

Ik vind dit een vreemd en gewaagd artikel. Ik ben ernstig benieuwd naar een film, want zonder een film ga ik mijn vingers er niet aan branden door hem op de gok te kopen. De omschrijving is vaag en naar mijn idee bevat de cake alleen maar mine schoten. Wat is het andere soort, om er de benodigde combinatie van artikelen van te maken zodat dit binnen de CE-markering valt?

Deze cake bevat niet alleen mines.
Er zit wel degelijk een verrassing in per tube.......meerdere moet ik eigenlijk zeggen:D
Als je bij Katan zit met ideeen van jezelf of van een mede liefhebber kun je tot dit soort producten komen.
Katan gaat de goede kant op:thumbsup:

Ben benieuwd. Per tube kunnen er ook 3 of 4 kleinere tubes inzitten natuurlijk, dus daar wil ik even niet op vooruit lopen. Hardix heeft volgens mij ook zoiets gehad.

Dit product zal ik zeker in de gaten houden. Het klinkt zeer goed de mines met salute. De verassing zal denk ik dan ook 1 of meerdere knallen zijn per tube.

Ronny Vos plaatste het volgende op FPM

De uitstraling is gelijk als de cake voor de USA markt.

9x 2inch tubes.

8 tubes gevuld met een mine(en daarboven een aantal salute)

1 tubes 2inch is voorzien van 3x een 30mm tube,deze schieten in 1 keer leeg.

Het product is naar dramatisch lang keuren en testen goedgekeurd....

Back
Bovenaan