Mijn verzoek naar vuurwerkfilmpjes als download

blakez

VWC lid
Ok, wat achtergrond informatie is nodig om deze topic titel uit te leggen:

Ik bevind me momenteel aan boord van een schip, vanwege het werk wat ik doe. Ik ben stuurman en blijf zes weken aan boord, en ben daarna weer zes weken thuis. Ik blijf nu nog aan boord tot 7 december, daarna keer ik weer huiswaarts.

Nu heb ik hier gelukkig wel internet, wat met aankomend oud & nieuw in het vooruitzicht erg belangrijk is! :) Vuurwerk forums worden dagelijks meerdere malen bezocht.

Maar nu het probleem, sites als youtube, vimeo, bliptv, etc worden allemaal geblokkeerd door de werkgever. Nu zou ik toch dolgraag wel eens wat filmpjes willen zien, en dan vooral van nieuwe producten.

Mijn verzoek is dus als volgt: is er iemand die filmpjes van bijvoorbeeld youtube kan downloaden en deze dan vervolgens als download kan aanbieden? Dat ik in dit topic de namen van artikelen zet, waar ik graag een filmpje van zou zien. Dit hoeft helemaal geen super kwaliteit te zien, liefst niet een al te groot bestand. Of heeft er iemand nog andere tips om toch vuurwerk filmpjes te kunnen bekijken?

Ik snap dat ik nu best wat vraag en de kleinste moeite die gedaan wordt zou ik ten zeerste waarderen!

Heb dit topic maar in 'Videos' gezet, maar mocht dit niet de juiste plaats zijn, dan hoor ik het wel.

Groeten, Blakez

Ok, wat achtergrond informatie is nodig om deze topic titel uit te leggen:

Ik bevind me momenteel aan boord van een schip, vanwege het werk wat ik doe. Ik ben stuurman en blijf zes weken aan boord, en ben daarna weer zes weken thuis. Ik blijf nu nog aan boord tot 7 december, daarna keer ik weer huiswaarts.

Nu heb ik hier gelukkig wel internet, wat met aankomend oud & nieuw in het vooruitzicht erg belangrijk is! :) Vuurwerk forums worden dagelijks meerdere malen bezocht.

Maar nu het probleem, sites als youtube, vimeo, bliptv, etc worden allemaal geblokkeerd door de werkgever. Nu zou ik toch dolgraag wel eens wat filmpjes willen zien, en dan vooral van nieuwe producten.

Mijn verzoek is dus als volgt: is er iemand die filmpjes van bijvoorbeeld youtube kan downloaden en deze dan vervolgens als download kan aanbieden? Dat ik in dit topic de namen van artikelen zet, waar ik graag een filmpje van zou zien. Dit hoeft helemaal geen super kwaliteit te zien, liefst niet een al te groot bestand. Of heeft er iemand nog andere tips om toch vuurwerk filmpjes te kunnen bekijken?

Ik snap dat ik nu best wat vraag en de kleinste moeite die gedaan wordt zou ik ten zeerste waarderen!

Heb dit topic maar in 'Videos' gezet, maar mocht dit niet de juiste plaats zijn, dan hoor ik het wel.

Groeten, Blakez

Je kan ook dvd's bestellen en die meenemen:wink:

Ik snap je frustraties over het niet kunnen kijken, misschien een optie om dit als een vraag aan de leden om jou een pm met links te sturen en dit topic hot te houden zodat ze er aan herinnert blijven ? Is dat een optie ?

Stuur me maar een PM met de dingen die je wil zien. Als het goed is kan ik alles van Youtube downloaden en overzetten in een bestandje. :wink: Ik hoor het wel!

dit kan je zelf natuurlijk ook :) gewoon even google-en naar een youtube downloader en dan kan je zelf je filmpjes downloaden

dit kan je zelf natuurlijk ook :) gewoon even google-en naar een youtube downloader en dan kan je zelf je filmpjes downloaden

Meestal heb je dan een Youtube-link nodig, en zijn Youtube is geblokkeerd... Maar misschien zijn er downloaders waarbij je geen link nodig hebt, dat zou best kunnen, maar bij de mijne in ieder geval wel.

de youtube links staan al in de product topics :wink:

ik weet alleen niet omdat de downloader welverbinding maaktmet youtube of de filmpjes wel gedownload kunnen worden ivm blokkade op youtube.

wat overigens ook kan is om via een open proxy de filmpjes op youtube, vimeo etc. te bekijken.

op deze site staat rechts een lijst met websites waarmee je de restricties van je werkgever kan omzeilen. Zo kan je toch de filmpjes online kijken

He, al wat reacties zie ik, super!

@rene_vuurwerk: Vuurwerk dvd's heb ik inderdaad in het verleden mee gebracht, maar waar het mij nu echt om gaat is om vooral nieuwe producten te kunnen zien, en aan de hand daarvan wil ik alvast een zo'n compleet mogelijke bestellijst kunnen maken..

@thunder95: Helemaal super, je kan binnekort een PM verwachten!

Tsja, en voor de rest, youtube downloaders heb ik al geprobeerd, maar dan moet alsnog verbinding met youtube worden gemaakt, dus dat gaat niet werken. Dat open proxy gedoe snap ik de ballen niet van, en heb ook geen zin om daar misschien problemen mee te krijgen..

Maar goed, toch super dat er al zoveel gereageerd is! :D

"Open proxy snap ik de ballen van".
Ok. Maar dan raad ik je toch sterk aan om het te gaan snappen. Het is namelijk niet moeilijk. Sterker nog, het is verdomd makkelijk! De techniek is ingewikkelder, maar dat hoef je ook niet te gaan snappen.
Ga gewoon naar http://www.hidemyass.com en typ youtube.com in de balk in. Probleem opgelost! Probeer het maar eens, ik denk dat het gewoon gaat werken op dat schip. Verbinding is waarschijnlijk wel een stuk trager, maar ach...

Back
Bovenaan