Micro SD werkt niet meer.

Bizzle

VWC lid
Misschien dat iemand hier kan helpen.

Gister gaf mijn telefoon ineens een foutmelding over mij micro sd. Nu blijkt dus dat de kaart het helemaal niet meer doet. Ik had al gelezen dat er recovery programma`s zijn die data kunnen herstellen,maar dan moet je kaart wel gezien worden door je laptop/pc en dat is niet het geval.

Zijn er nog opties om me foto`s/filmpjes terug te halen?

Grtz

Ik heb even gegoogled voor je. Dat zou je zelf natuurlijk ook kunnen doen :wink:

HIER een gratis programmaatje voor je.
Uitleg (in het Engels) kun je HIER vinden.

Valt te proberen. Anders even verder zoeken op internet.

Zoals DarkSoul aangeeft, GOOGLE is your friend!
Er zijn heel veel programma's die dit kunnen.

Succes is wisselend, heeft ook te maken met eventuele formats van de kaart die je al dan niet gedaan hebt erna, etc.
Maar om je op weg te helpen:

klik hier.

heb het ook een keer gehad.
wat een geklooi!
heb het toen met Zero Assumption Recovery en Stellar Phoenix Photo Recovery proberen terug te halen.
voor 80% gelukt. de overige 20% van de bestanden waren beschadigt of maar half beeld (foto)

Heb zelf van te voren natuurlijk al van alles op gezocht,maar geen enkel programma vind mijn sd kaart. Dat is nou juist het probleem.

Misschien dat iemand hier kan helpen.

Gister gaf mijn telefoon ineens een foutmelding over mij micro sd. Nu blijkt dus dat de kaart het helemaal niet meer doet. Ik had al gelezen dat er recovery programma`s zijn die data kunnen herstellen,maar dan moet je kaart wel gezien worden door je laptop/pc en dat is niet het geval.

Zijn er nog opties om me foto`s/filmpjes terug te halen?

Grtz

Ik heb ooit gehad dat ik een 8 gigabyte SD-kaart in mijn fototoestel had. Toen ik de SD-kaart in de cardreader van mijn desktop pc deed, bleek de cardreader maar SD-kaarten tot 4 gigabyte te kunnen lezen. Vervolgens de SD-kaart in mijn laptop gedaan en toen deed die het wel! Mijn desktop pc herkende mijn SD-kaart toen ook niet.

Back
Bovenaan