Met wie vier jij de kerstdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
De kerstdagen komen er weer aan. Laat hier weten met wie jij deze dagen viert.

Ik vier morgen kerst met mijn 2 zussen, zwagers en kids en mijn vader.
Kerstavond uit eten in Brielle met dezelfde groep minus mijn vader.
1e kerstdag in mijn eentje voor de buis met een berg eten.
2e kerstdag normale dag en top 2000 volgen op tv!

Kerstavond met de schoonfamilie gourmetten en 1e kerstdag met mijn eigen familie een buffet bestellen ergens. 2e kerstdag is meestal een lekker rustige vrije dag

Altijd een moeilijke puzzel met gescheiden ouders en vriendin, dit jaar kerstavond bij moeders, 1e kerstdag met familie vriendin, 2e kerstdag bij mn pa

Ook hier altijd een puzzel om het in de 3 dagen te laten passen. Kerstavond bij moeders en de familie 1ste kerstdag naar de schoonfamilie en 2de kerst dag bij mijn pa en de familie.

Altijd puzzelen hier, ik gescheiden met 1 zoon thuis en de andere bij mijn ex. Het zelfde geld voor mijn vriendin, ook die is gescheiden en moet de kids "delen". Soms ben ik blij dat die dagen voorbij zijn, terwijl ik er ook zo naar uit kijk. Maar makkelijker is het er na een scheiding niet op geworden.

Ik heb eigenlijk al jaren niemand meer om een gezellige kerst mee te kunnen vieren.
Hoop dat dit in de toekomst wel weer gaat lukken.

Probeer het thuis gezellig te maken en ik doe het rustig aan samen met mn kater.

Wens jullie alvast allemaal hele fijne dagen toe :)

Ik heb eigenlijk al jaren niemand meer om een gezellige kerst mee te kunnen vieren.
Hoop dat dit in de toekomst wel weer gaat lukken.

Probeer het thuis gezellig te maken en ik doe het rustig aan samen met mn kater.

Wens jullie alvast allemaal hele fijne dagen toe :)

Wow dat vind ik best heftig TB !

Toch alvast hele fijne feestdagen kerel :kerst:

In principe altijd met familie, dus dit jaar eerste kerstdag daar gewoon weer traditiegetrouw naartoe. Tweede kerstdag (wegens wat planningsproblemen bij de schoonfamilie) wonderbaarlijk genoeg niks geplanned dit jaar. Ook wel is lekker gezien de drukke planning met de afhaaldagen!

Kerstavond met het gezin, gezellig gourmet of allerlei kleine hapjes en de kinderen mogen dan eindelijk de cadeaus onder de boom vandaan trekken, het moment waar ze al weken naar uitkijken.

Eerste kerstdag bij ons thuis met het gezin, oma en schoonouders.

Tweede kerstdag beginnen we met een brunch met de schoonfamilie en dan de avond lekker rustig met het gezin.

Ik heb er wel weer zin in maar het kan ook weer niet snel genoeg voorbij zijn zodat het tijd is om af te gaan halen.

We hebben zaterdag voor kerstavond een extra dag ingelast, dit vieren mijn vriendin en ik met mijn broertje en zijn vriendin hun kinderen.

Kerstavond bij ons thuis gourmetten met vaste familieleden elk jaar
Eerste kerstdag bij de familie van mijn vriendin
Tweede kerstdag bij mijn vader met mijn broertjes, zusje en hun kinderen.

Zin in :)

Kerstavond lekker niks.

1e kerstdag - Restaurant met ouders, broertje en die kleine van me.

2e kerstdag wederom lekker niks!

Voor de allereerste keer in mijn leven heb ik met de Kerstdagen een partner, dus lekker met vrouwlief in Den Haag, op 1e en 2e kerstdag. 3e Kerstdag weer naar huis om daar met mijn ouders te vieren. En dan s avonds op pad om de bestellingen op te gaan halen in de regio. :tongue2:

Edit: Owja en met de pas geboren kittens van de Maine Coon van m'n vriendin :wink:

IMG-20231215-WA0006.jpg

IMG-20231215-WA0004.jpg

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst zonder mijn broer. (Helaas veel te jong augustus j.l. overleden.) Maar ook dit jaar samen met wat familieleden.
De 23e lekker uit eten met de vrouw, zoon en zijn vriendin. De 24e iets van gourmetten ook met vrouw, zoon en zijn vriendin. 1e of 2e kerstdag of naar mijn zwager of mijn zwager bij mij. Dat weet ik nog niet.

Met familie. Vaste prik altijd uitgebreid dineren. Komende week nog even kijken wat er op tafel gaat komen. Meestal ben ik degene die ervoor zorgt dat er uiteindelijk een goed kerstdiner op tafel komt.

Eerste kerst dag lekker uit eten met mijn broer, moeder en zoontje.

2de kerst dag vier ik smiddags met mijn ex vrouw en zoontje! Door de kerst films leek het me leuk idee om gingerbread te maken en te versieren.

Ik begin 1e kerstdag altijd traditie getrouw met een Aperol spritz. Ik heb behalve mijn zoon helemaal geen familie en vind het eigenlijk verschrikkelijke dagen. Elk jaar maar weer afwachten of iemand tijd voor ons heeft. Ik probeer er voor mijn zoon altijd wel wat van te maken maar vrienden zijn toch druk met hun eigen familie. Enfin dit jaar iemand gestrikt om met ons te eten :)

1e kerstdag thuis gourmetten met mijn zoon
2e kerstdag uiteten met mijn zoon en een ex collega

Dit jaar word het kerstavond bij mij Moeder en bonuspa thuis samen met mijn broertje zusje schoonzus zwager en neefje en nichtje.
1e kerstdag eind van de ochtend komt de familie van mijn vrouw (alle nazaten van haar opa en oma van vaders kant, 21 man)bij ons 'brunchen'. Savonds zijn we met z'n tweetjes.
2e kerstdag hebben we Savonds wederom bij ons thuis afgesproken maar dan met de oma's, ouders, broer, zus, schoonzus en pasgeboren neefje van mij vrouw.

Zal dus wel wat druk zijn omdat het 2x bij ons thuis is maar super gezellig wel, zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan