Met wie vier jij de kerstdagen?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het duurt nog even, maar er zullen vast al plannen gemaakt worden. Met wie vier jij dit jaar de feestdagen, met familie, vrienden of met iemand anders?

Afgelopen jaren is het vrij standaard, dus kan nu al reageren.

Kerstavond samen met mijn zusje uitgebreid dineren en een film kijken.
1e Kerstochtend en 2e kerstochtend samen met mijn zusje ontbijten.
1e Kerstavond samen met me zusje naar een aantal kennissen van ons, hapjes/drankjes en lekker sjoulen.
2e Kerstavond samen met me zusje naar haar vriendin en aanhangsel, lekker gourmetten, spelletjes spelen etc.

Dit is een beetje de standaard sinds mijn familie er niet meer is en ik vind het altijd erg gezellig/leuk :)
Hopen dat het nooit veranderd, of op zijn minst alleen nog gezelliger/leuker gaat worden :D

Eerste Kerstdag op het werk. Tweede zal met het gezin zijn, en een derde Kerstdag met nog nader te bepalen (schoon)familie. Zin an!

Ga er dit jaar nog eens over nadenken, maar verleden jaar ervoor gekozen om het eens te doorbreken om de standaard mensen (familie) te zien en dat beviel helemaal prima. Lekker de mooiste dagen ervan maken met leuk gezelschap, dat is in ieder geval van belang, zal wel weer goed komen. Sowieso zien we de ouders uiteraard die dagen, dat hoort er zeker bij.

Familie en de verplichte familie. Is allemaal wel prima.. beetje uitgebreid eten en goede wijntjes drinken maar toch blij als het voorbij is.

Met vrienden uit eten 2e Kerstdag. En kerstavond of 1e Kerstdag met familie eten. Altijd gezellig!

meestal ene kerstdag bij mijn ouders en andere bij mijn schoonouders maar dit jaar beetje puzzelen vrouwtje moet beide kerstdagen werken savonds maar gelukkig wel met oud en nieuw vrij

Kerstavond schoonfamilie. 1e kerstdag eigen familie en daarna schoonfamilie. 2e kerstdag denk wat leuks met m'n vriendin doen. Vind het altijd hele leuke dagen om met familie door te brengen. Lekker eten, een drankje erbij en gewoon gezelligheid.

Kerstavond met de familie, 1ste kerstdag met de schoonfamilie en 2de kerstdag uit eten met het vrouwtje.

Één avond lekker samen en één avond met de schoonouders.

Vloeken in de kerk dit...maar eigenlijk heb ik er helemaal niks mee. Ik vind kerst vooral leuk om de gezelligheid er naartoe, daar kan ik echt van genieten. Maar de dagen zelf kunnen me gestolen worden. Ik heb een bloedhekel aan verplichtingen, en kerst is er daar eentje van...😅

Snap het hele principe van super netjes gekleed gaan eten omdat het kerst is gewoon niet....dat kan toch ook op een zaterdagavond in maart ofzo...

Mijn ouders hebben 5 kinderen, en 7 kleinkinderen, en een gedeelte werkt in de zorg. Het is dus elk jaar weer kijken hoe het allemaal past om elkaar even te zien rond de kerstdagen. Mijn dochter en pa zijn 28 december jarig, dus dat is ook een mooie kans om iedereen weer even te zien.

Mijn schoonfamilie is wat minder groot, en hebben altijd kerstvakantie, dus die zie ik eigenlijk elke kerst wel.

Kerstavond eerst bij mn zus wijntje drinken en kaasplankje en dan uit eten in Brielle met mijn zussen, zwagers en kids. Voor het 4e jaar nu. Kijk er nu al naar uit!

Verder niks..

alleen met andre hazes op de achtergrond ,neee hoor , met mijn 88 jaar oude moedertje die hopelijk ook dit jaar de kerst weer haalt 🙏

Nog geen idee eigenlijk.. Vrouwtje moet werken in de zorg dus ik probeer mijzelf ergens uit te nodigen zodat ik niet hoef te koken 🤣

Familie en vrienden. Maar vind de verplichte gezelligheid altijd wel irritant. Een zomeravond met een bbq kan net zo leuk zijn.

Vrienden en familie. Kerst vind ik een echte familie aangelegenheid en oud & nieuw voor vrienden en evt familie

Back
Bovenaan