Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat wordt jouw opening om 00.00 uur? Wacht je even tot de buren klaar zijn, zet je meteen je dikste cake buiten of begin je klein? Wij zijn benieuwd!

Even de champagne opentrekken, glas achterover gooien en dan naar buiten. Dan rond 00:10 alles uitgestald hebben staan en de fik erin! Wordt waarschijnlijk beginnen met de Event Havana Palm Tree van Rubro voor het wow effect en dan de I-shape cakeboxen er achteraan. Heb er nu al zin in!

Ik sta vaak rond 0.10uur buiten. Maar steek niets af. Loop eerst even wat rond en kijk overal. Rond 0.45uur begin ik , geen idee met wat. Heb geen volgorde.

Ik denk een lekkere grote boerencake van de Albert Hein! Heerlijk :)

Geen spacecake? :p

Ik wacht altijd even met "de show". Ik steek wel zo nu en dan wat kleins af, maar sta ook veel te kijken. Totdat het wat rustiger wordt, dan begin ik. Eerst klein met wat fonteinen, dan wat van de kleinere cakes. Dan steeds wat groter, met tussendoor nog een projectje. Zo een beetje opbouwen tot het finale project.

Eddy.

glaasje drinken iedereen goed nieuw jaar wensen en dan denk ik dat ik begin met een 100k mat en we like it van vw mania.

daarna nog paar kleine potjes en dan de cakeboxen

Meestal bouw ik langzaam op. Om 0.00 uur is de lucht toch meestal gevuld met veel moois. Wel eens gehad dat ik een (legale) cakebox schoot en verderop iemand een "2 inch profblok de lucht schoot. Maar andersom ook wel eens gehad, papa vol trots een kleine cake met zoonlief en ik (onwetend) tegelijkertijd mijn project startte. Dubbel gevoel dan.

Dus meestal eerst genieten van de rest. En dan alles uit de kast. Meer aandacht van publiek ook dan, kan niet ontkennen dat dat een goed gevoel geeft. Hoef niet perse om 0.00 te schieten, want in de vooravond begin ik toch al met wat cakes... de afsteekdrang is dan ondertussen meestal beheersbaar :wink:

Dit jaar wil ik de 'show stelen' met de Smashbox II, de Spectacle show 120 en de Immortal Gold. Twijfel nog over de volgorde.

Elke dag verzin ik weer wat anders maar waarschijnlijk openen we rond 0:10 met 1x Red Blink(Lesli-fontein) + 1x Return of the Phoenix(Wolff-fluitcake). Daarna volgt een klassiekertje: Vuurwerk met een Kroon. Daar heb ik er nog 1 van kunnen bemachtigen. :cool: Uiteindelijk zal het opbouwen naar het hoogtepunt: 1x Crackling Fan 2.0 + 1x Blue Lagoon + 1x Crackling Chry 2.0 + 1x Crackling Purple gevolgd door 2x Final Fate. :droolthum

Laatst bewerkt:
Rond 00:15 uur starten we met de Gangsterbox, gevolgd door de Cruel Traction.

Als afsluiter (ook niet geheel onbelangrijk) doen we 2 x de Earthquake (2 x 100 shots salute cake van Pronk) + de Blodthorst 50 shots 1,2" van Funke.

De aftrap zal waarschijnlijk twee keer Gravity worden
gevolgd door de Final Order en tot slot twee keer Salut Cake.
Aardige lawaai-start van het nieuwe jaar :)

Ik ben begin met een projectje wat ik samen stel uit de volgende boxen:
Mash-up box - X-treme Blink Box - Double Dutch box

Dan volgen:
Actie showbox 2.0 (Mania)
Garden Party 2 (Pangu)
Cruel Traction (Wolff)
BAD #SS BOX (Mania)

Dan weer een projectje wat ik samenstel uit de volgende boxen:
Acceleration Box (Volt)
Rebound (Volt)
The Voltfather (Volt)

Tot slot:
2 x Transbomber (Rubro)

Ik ben begin met een projectje wat ik samen stel uit de volgende boxen:
Mash-up box - X-treme Blink Box - Double Dutch box

Dan volgen:
Actie showbox 2.0 (Mania)
Garden Party 2 (Pangu)
Cruel Traction (Wolff)
BAD #SS BOX (Mania)

Dan weer een projectje wat ik samenstel uit de volgende boxen:
Acceleration Box (Volt)
Rebound (Volt)
The Voltfather (Volt)

Tot slot:
2 x Transbomber (Rubro)

Dat ziet er goed ui kerel.....toppie

Dat ziet er goed ui kerel.....toppie

Ben er ook wel redelijk tevreden over.

Vindt alleen de samenstelling van het Volt project nog wat lastig.
Mijn doel is om alles zo door te lonten dat er een blok ontstaat van 756 schoten.

Qua volgorde heb ik het volgende in gedachten
acceleration - snel/salvo, middelgroot effect
rebound - rustig, groot effect
voltfather - snel tot heel snel, middelgroot effect

Qua cake formaten is het ook wel te doen
acceleration = 180*180*150
rebound = 180*180*175
Voltfather is = 200*200*135

Lonten liggen on-top en zijn lang zat.

Misschien nog iemand een beter idee?

Laatst bewerkt:
Status