Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00?

Familiespektakel :-)
...
Of misschien toch een kartonnetje big 19

Familiespektakel zou ik niet doen, ondanks dat het een ontzettend toffe cake is. Namelijk, er zullen mensen van geniet (ongeveer 20 seconden) totdat er ergens een cake oid wordt afgestoken met een grote kaliber. Vandaar beter een mooie big 19 compilatie.

Ik begin met een bouwwerk van hout gemaakt in de cijfers 2015 en dan 10m traca ertussen die de 2016 ook ontsteekt. De cijfers zijn bekleed met wol en draad. Hier gaat lampenolie overheen en dan heb je in feite grote fakkels in cijfer-vorm.

En dan over op de blokkentour!

Ik wil starten met 2x Gravity, doorgelont naar 2x Crystal Crowns. Dat zal toch wel de aandacht moeten trekken!

Ik ga de show niet stelen om 0:00..
Er zijn een hoop gezinnen in de buurt die ook vuurwerk hebben en dan ga ik niet gelijk de grote boxen op straat zetten..
Eerst gewoon lekker meedoen met de buurt met normale cakes... En als iedereen zn vuurwerk een beetje op is dan gaan we beginnen met de boxen..
Dit jaar: Ultimate -Royal Fireworks
Golden Power - Royal Fireworks
Wonderfull World - Royal Fireworks
Cruel Traction - Wolff
Italy Fanstyle - Katan

Eerst even afwachten of ze aan 't eind van de straat dit jaar wel of niet weer van die dikke profboxen hebben... Zowel, dan dat eerst even aanschouwen. Zoniet: beginnen met een Night Howler (Weco), direct opgevolgd door de Secret Salute (Rubro). Dan heb ik de aandacht en begin ik met de losse potten (dit jaar allemaal in de 20 euro price range) om daarna af te sluiten met een 30k rol (Horse Brand) en dan de echte knaller: Cruel Traction (Wolff)!

Edit: Oeps, wilde dit eigenlijk in het 'met welke cake begin jij-topic' zetten!

Ik zal de show niet stelen. Maar met de Zena cakebox gaan we wel lekker het nieuwe jaar in.

Dit jaar heb ik niet zoveel als voorgaande jaren, dus begin ik eerst rustig met een paar 19 shots cakes.
Daarna drie cakeboxen (Cruel Traction, Event Immortal Gold en de Hardstyle box), wat de volgorde word weet ik nog niet.

Eerst inderdaad zoenen en elkaar geluk wensen, vervolgens genieten van het vuurwerk wat mijn gastheer heeft gekocht en dan zelf de straat op z'n kop zetten. Begin overigens met de cakebox Road Riot.

Back
Bovenaan