Memory (HR-Line)

TenJ

VWC lid
Omdat hij zo steengoed is, vind ik hem wel een eigen topic waard.
Artikelnaam: Memory
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 35 Schots
Effectomschrijving: Schiet 7x5, willows met kleurtjes en als finale palm met Chry crackling.
Richtprijs: €43,95
Verpakkingseenheid: 8/1
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HR-Memory.jpg

Vind het zelf een van de mooiste cakes uit Nederland, zelfs beter als de Outblast van Hardix.

Laatst bewerkt:
Dit is een verduveld mooie cake. Prachtige fan met willows en crackling.
Mooi breed ook en de burst is goed.
Jammer dat deze alleen in Zwolle en Kampen verkrijgbaar is
Bedankt voor het filmpje TenJ

offtopic, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat phantom van brilliant een omlabeling is van crackling venice van dynasty....sarcastisch bedoeld zeker.

verder een fantastische cake de memory, wat ik me afvraag: wat is het verschil tussen de memory, Xperiance en de splendid world?

zo goed als 1 omlabeling temple of stone???
wel erg mooi natuurlijk:D

Nog even nagekeken met filmpjes van beide cakes erbij, maar het is geen omlabeling, hoewel hij er wel heel erg veel op lijkt. Er zitten bij de Tempel of Stone ook nog salvo's bij met een ander willow effect.
Temple of Stone:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

offtopic, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat phantom van brilliant een omlabeling is van crackling venice van dynasty....sarcastisch bedoeld zeker.

verder een fantastische cake de memory, wat ik me afvraag: wat is het verschil tussen de memory, Xperiance en de splendid world?

De Phantom van Brilliant en de Crackling Venice van Dynasty lijken wel erg veel op elkaar, dus ik snap niet waarom jij dit zo'n rare gedachte vind? Leg de filmpjes maar eens naast elkaar.

Verder zijn in ieder geval de Memory en de Xperiance precies hetzelfde.

Back
Bovenaan