Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds offline

ROTTERDAM - Het meldpunt Vuurwerkoverlast.nl ligt er vrijdagochtend nog altijd uit. De website kampt sinds donderdagmiddag met een cyberaanval, waardoor die onbereikbaar is. ,,Hopelijk lukt het ons de site vrijdag weer in de lucht te krijgen", aldus initiatiefnemer Arno Bonte.

Het online meldpunt ging zondagmiddag open. Woensdagavond was de site ook al onbereikbaar door een cyberaanval. Die duurde tot donderdagochtend. Een paar uur was de site weer bereikbaar, maar in de middag ging het weer mis. Wie achter de aanval zit, weet Bonte niet. Hij zegt te willen uitzoeken of er aangifte kan worden gedaan.

Donderdag hadden ruim 10.000 mensen melding gedaan van overlast door vuurwerk.​

Bron: http://www.lc.nl/ (LEEUWARDER COURANT)

Heb zo'n gevoel dat veel van de meldingen gewoon nep zijn. Van mij mag die website mooi offline blijven!

Let op mijn woorden.
Morgen als de verkoop is gestart dan doet de site het in eens weer.
Natuurlijk regent het dan klachten.
Op 1 januari komen ze op een cijfer.
Uiteraard wordt dan perongelijk expres gezecht dat de site een paar dagen uit de lucht was.
Was dat niet geweest dan waren er zomaar 1000den meldingen meer geweest.
Zo komen ze tog nog op een extreem hoog aantal klachten.
De uitslag wordt weer bij de 2e kamer gelegd met een x aantal vragen.
Joh bijna te voorspellen hoe dit Bonte monstertje een verbod op consumenten vuurwerk er door wil drukken!

Flikker toch op met die Bonte!! Wat wil hij nu bereiken??? Echt hardleers, nou laat duie site er maar lekker uit liggen....

Een DDos aanval is sowieso niet bevorderlijk, ze krijgen er alleen maar meer media aandacht door. Dan erbij kan je het beter maar weer afwachten, want het is toch een hopeloos verhaal die website. Nu lijken mensen zo een aanval toe te juichen, maar als het bij het Internetbankieren gebeurt, dan is het balen.

Laten wij de eer aan onszelf houden en dit lekker rusten, moedig dergelijke aanvallen niet aan, ze kunnen het enkel tegen ons gebruiken.

ja hoor keek een paar minuten geleden was het 10485 en nu in eens 10916 vuile oplichter dat het is.

Laatst bewerkt:
Ach ja ik lig niet wakker van 11.000 stemmen tegen er zijn er dan nog altijd 5.000.000 voor of meer

Back
Bovenaan