Megatronix [Uitloop]

megatronixwk2.jpg

Artikelnummer: 858
Artikelnaam: Megatronix
Bruto Gewicht: 5.000 gr.
Netto Kruitgewicht: 460,8 gr.
Aantal Schoten: 1024 Schots
Effectomschrijving: whistling & crackling
Tijdsduur: +- 60sec.
Stijghoogte: +- 15 m.
Richtprijs: € 69,95
Verpakkingseenheid: 2/1
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dit is leuk spul.. 1 gigantisch grote fluit bak met een super vaart er in.. hij gaat als een raket. het enige wat er aan scheelt is toch wel de prijs... maar verder is ie wel erg goed

Gewicht van deze batterij is maarliefst 5 kilo (!), twee van deze dingen en je zit alweer op je maximum gewicht!

Zo, wat een slecht tempo zeg.
Ik had eerlijk gezegd toch wat meer verwacht van een cake met een behoorlijk prijskaartje.
Met z'n kleine broertje is echter niks mis.

Groetjes,
Dieptebom.com

Laatst bewerkt:
Deze cake meerdere malen gezien bij demo's in Nederland, met bijvoorbeeld 3 tegelijk.

En het gebeurde elke keer dat er teveel verschil in snelheid was in de cakes, de ene was zo weg waarna de andere nog een minuut door floot.

Ik vind het een goede bak, mits je de goede te pakken hebt die lekker door fluit.

Deze cake meerdere malen gezien bij demo's in Nederland, met bijvoorbeeld 3 tegelijk.

En het gebeurde elke keer dat er teveel verschil in snelheid was in de cakes, de ene was zo weg waarna de andere nog een minuut door floot.

Ik vind het een goede bak, mits je de goede te pakken hebt die lekker door fluit.

tja, maar voor die prijs kunnen ze toch wel een beetje meer kwaliteit leveren denk ik toch zo...:frusty:

tja, maar voor die prijs kunnen ze toch wel een beetje meer kwaliteit leveren denk ik toch zo...:frusty:

ik zeg ook niet dat dat niet zo is.

neem die 70 euro die je voor deze bak moet betalen en koop er 4 howling ghoosts voor en maak er een mooi doorlont werkje van.
ik denk dat je daar meer plezier van zult hebben.

Nog een filmpje :thumbup:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DONDERSSS :bonk: goeie fluitbak!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag twee stuks kunnen aanschouwen. Ik ben zeer onder de indruk van deze cake! Wat een geweld! Ik heb het allemaal vast kunnen leggen, dus morgen komt hij hier te staan.

Toegevoegd:

De film is hier te vinden. Er worden er twee afgeschoten.

Laatst bewerkt:
Hier is mijn film van de Megatronix van, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan