Mega Steps

moontan

VWC lid
Mega Steps van Proline max.500 gram 56 shots

Omschrijving
Hemelse effecten voor de ware vuurwerkliefhebber.
Een trap van vuurwerk startend met fonteinen van zilver en crackling, gevolgd door 21 schoten rode en blauwe boeketten, weer gevolgd door 18 schoten groene flash met geel, en als laatste stap 15 schoten gouden willow uitlopend in
groen.

Prijs: 65,00 euro

Ervaring: Ik heb een zeer goede ervaring met dit blok. Begint alleen raar met een fonteintje (had van mij achterwege mogen gelaten) Maar vervolgens worden allerlei boekketen met een stevige knal de lucht ingeschoten. Eerst kleine boeketjes, daar na groter en steeds groter. De finale is echt overdonderend met de gouden willows met groen. Een aanrader, ondanks zijn hoge prijs.
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor een filmpje van dit blok: zie onderstaande link

Afkomstig van :

Vuurwerk Orthen
Orthen 108
5231 XT 's-Hertogenbosch

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van B&W:
is hetzelfde.

En van importeur Cafferata heb je nog de X plosion zie het filmpje

3092.jpg

Aan een kant wel jammer dat hij in 3/4 versies verkrijgbaar is.
Aan de andere kant, kost hij bij elke dealer 65 euro? Anders zou het wel aantrekkelijk zijn om een stukje te rijden.
Nu is hij goed, maar een tientje minder maakt het een juweeltje.:wink:
:bye:

Aan een kant wel jammer dat hij in 3/4 versies verkrijgbaar is.
Aan de andere kant, kost hij bij elke dealer 65 euro? Anders zou het wel aantrekkelijk zijn om een stukje te rijden.
Nu is hij goed, maar een tientje minder maakt het een juweeltje.:wink:
:bye:

Je hebt gelijk Invader, hij is duur, te duur gewoon,prijs mag best zakken tot 50,-- euro. Maar dat zal wel niet gauw gebeuren
Maar tijdens een demo van Proline in Huizen vorig jaar was ik dermate onder de indruk van deze bak dat ik hem besloot aan te schaffen.
En ik denk erover om het dit jaar weer te doen.
:wink:

Langdurige cake met grote effecten. Vooral de laatste rij is prachtig (dit is hetzelfde effect als de Excellent Hart). De fonteinen stellen echter niet zo veel voor. (Kost dit jaar €67,50)

Zoals al eerder aangegeven is dit echt een prachtige cake met een super finale, 5 schoten gouden willows met groene uiteinden die nog eens wegschieten ook.

Echt een van de aanraders van Proline.

Rob, bedankt voor je filmpje.
Ik weet het de cake is niet goedkoop.
En toch weerhoudt de prijs er mij niet van om hem ook dit jaar weer te kopen.
Ik ben helemaal weg van deze cake. Die moet je lieve gezien hebben.

Rob, bedankt voor je filmpje.
Ik weet het de cake is niet goedkoop.
En toch weerhoudt de prijs er mij niet van om hem ook dit jaar weer te kopen.
Ik ben helemaal weg van deze cake. Die moet je lieve gezien hebben.

Ik kan me heel goed indenken dat je ondanks de prijs deze zo weer zou nemen :) Hij is heel mooi opbouwend met een goed tempo en die finale had ik eigenlijk niet verwacht (positief)
Ik heb nog een mooi filmpje gevonden :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig ding, een van de mooiste cakes van GBV. En hij komt dit jaar erin, zeker weten :D!

Laatst bewerkt:
cake is en blijft inderdaad een topper heb
de mega steps vorig jaar erbij gekocht
en moet zeggen dat deze cake me aangenaam verraste
gode opbouw en een denderende finale
een topper wat mij betreft
en de prijs..ach het kan nog veel gekker toch:D

Laatst bewerkt:
deze cake vindt ik waar voor je geld brand zeker 1minuut 56 shots voor een goede reaale prijs als je een echte kenner bent
greetz proline freak

Back
Bovenaan