Mega Shots [Uitloop]

Inderdaad...er zijn grote single shot die wat goedkoper zijn, maar die niet echt een mooie effect hebben....ook zijn er single shots die een stuk duurder zijn (12,50 euro bijvoorbeeld)...vind deze prijs op zich wel meevallen dus :D
En over de uitwerkingen...heerlijk verfrissend zeg..en een mine en een goed effect! Bij mij komt ie wel in de collectie hoor!

Prijs is gemiddeld vergelijkbaar met andere single shots, de effecten vind ik zelf ook vrij goed, 1 springt er wel tussenuit maar kan zo niet goed zien welke dat is.
Ook zeker een goede toevoeging aan het assortiment.

Gelukkig is de film nog een beetje gelukt. Deze dingen gingen hoog en waren groot. Ze zijn duur, maar aan de andere kant ook een stuk mooier dan gewone vuurpijlen of cakes.

ik weet eigenlijk niet wat ik van de prijs vinden moet .
want je hebt ze ook wel voor 15 euro gehad .
maar hij is wel heel mooi en daar vind ik hem nog wel te overwegen :)

Ben benieuwd naar de prijs want ik zit niet op 9,50 per singel shot te wachten zoals bij Mercurius!

9,95 dus maar die grote single shots zijn nou eenmaal duur. k kom ze niet gauw onder dit bedrag tegen die grote single shots. ondanks dat denk k dat k ze alle 3 neem.

9.50 vind ik wel aan de prijzige kant moet ik zeggen. Ondanks dat de mine natuurlijk wel om van te smullen is, lekker hoog!:)

Leuk, alleen totaal niks nieuws!

Je had namelijk 'vroeger' ook hele leuke singel shots van crown:

http://i27.tinypic.com/308jsrq.jpg
http://i30.tinypic.com/sfe2iu.jpg
http://i31.tinypic.com/xf9grb.jpg

Voor 5,75 gulden (omgerekend 2,85 euro) en voor 7,50 gulden (omgerekend 3,75 euro) een leuke 2 inch mortier.

Heb ze destijds zelf gehad, en waren prachtig. :) 10 euro (omgerekend ruim 22 gulden) voor 1 zo'n ding. Belachelijk!

Je moet niet kijken naar vroeger want de guldens zijn er al bijna 10 jaar niet meer. Ik vind ze ook best prijzig maar als je kijkt naar de huidige markt is dit wel een "gemiddelde" prijs. Voor een lager bedrag kom je ze bijna niet meer tegen dus in dat opzicht mogen we blij zijn dat ze nog te koop zijn.

Zo deze moet ik hebben hoor.Aan de dure kant maar als ik deze verglijkt met de singels van zena dan is de keuzen wel snel gemaakt voor mij.

leuk dat er mines bij zitten, alleen de prijs is voor de wat minder gevulde portomonee niet aantrekkelijk. Het is een leuk artikel om te bestellen als je toch bij een broekhoff dealer besteld en je hem tegenkomt op de bestellijst.

Prachtige single shot

mooie mine en groot boeket, toch maar effe proberen
1 van de mooiste nl single shots

Vind dit ook een van de betere single shots van Nederland, prijs is erg hoog maar niet veel hoger dan de gemidelde single shot van dat formaat. Altijd leuk om deze te schieten. :)

weet iemand een dealer in groningen stad die deze single shots verkoopt? want heb op vuurwerkexpert bij 3 dealers gekeken hier maar geen waar deze bij staat. k wil wel een paar van deze shots erbij doen vind ze super mooi namelijk. alvast bedankt.

Back
Bovenaan