Maxman's super 2014/2015

maxman

VWC lid
De jaarwisseling van 2014/2015 was geweldig. Ondanks de nieuwe afsteektijden hebben wij een super oud en nieuw gehad, voor mij in ieder geval de beste tot nu toe! Van dikke pijlen tot brute cakes en een gloeiende vuurton, alles zat er op en er aan. Ook was onze collectie dit jaar gigantisch, maar liefst 7500,- winkelwaarde.
Een aantal voorbeelden:

- Zink 905
- 100SH 1.2" Zen doorlontboxen
- 36x Reno op 3 posten openingsproject
- B509 120m Mascleta
- Wonderful world

Nu verkrijgbaar!

Ook hebben wij dit jaar weer (bijna) alles met 2 camera's vast gelegd en hier uiteindelijk een DVD van gemaakt. Meer dan 3 uur beeldmateriaal van het ophalen, voorbereiden, projecten bouwen, de geweldige sfeer en natuurlijk het afsteken en opruimen. Op de DVD vinden jullie een film van de laatste 3 dagen in het jaar van ons en van alle losse producten een los filmpje. Uiteraard is alles Full-HD opgenomen en is de audio afgemixed.

De kosten voor de DVD zijn 8,95 Incl. verzendkosten.
Om te bestellen mail onderstaande template naar [email protected]

Naam:
Aantal DVD's:
Adres:

Hier alvast een paar voorproefjes

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Weer een paar uploads!

Paar pijltjes stoken, blijven geweldige stukken vuurwerk!

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
En weer een nieuwe

Een cake van het Showbox 1 doorlontbox assortiment. Ik heb ze los geschoten aangezien er geen reservelont aan zat en omdat doorlonten niet mag.

+ YouTube Video

En weer eentje :)!

Zie hier de Zink 905 witte dop. Wat een prachtpijlen zijn dit toch.. Blijft voor mij top van de markt!

+ YouTube Video

Hoppa, we hebben maar weer eens wat geupload.

Deze keer de Pepper van Lesli, een grappig hummer cakeje.

+ YouTube Video

Deze DVD bekeken en het is zeker een mooie film geworden.
Het ophalen van het vuurwerk is leuk in beeld gebracht, de projecten maken was wat aan de korte kant,
maar daarna volgt er heel veel vuurwerk. Voornamelijk siervuurwerk in grote hoeveelheden tegelijk.
18:00 uur wordt goed geopend en ook tijdens de jaarwisseling gaat het goed los!

Alleen vind het jammer dat er geen productnamen bij vermeld worden, waardoor je vaak niet weet wat er de lucht in gaat.

Heb er van genoten in ieder geval, zal hem zeker nog wel een paar keer gaan bekijken! :D

Top dat je er van genoten hebt! Hopelijk heb onze ervaring van dit nieuwjaar ook ervaren.
Klopt ja, om eerlijk te zijn wist ik zelf ook niet 100% meer wat er ieder filmpje de lucht in ging :3. Hier door heb ik besloten om niet alles een productnaam te geven. Aankomend jaar ga ik dit zeker wel doen!

Back
Bovenaan