Maximum blast

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: Maximum blast
Aantal Schoten: 42 schots
Effectomschrijving: 42 Shots flowerbed met zware flitsknallen. Wij hebben maar liefst 5 verschillende palm effecten in dit heftige 500 gram blok weten te krijgen.
Stijghoogte: +/- 45 meter
Richtprijs: € 69.95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Let op: op film zie je er 4 tegelijk;

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
In de afbeelding staat 100 schots en in de omschrijving 42 schots, na verificatie is gebleken dat het 42 schots moet zijn. Er was dit jaar gekeken voor een 100 schots versie, maar het zal bij de 42 schots blijven.

:bye:

Toch wel een topper deze cake zeg, prima prijs, flink geweld van mixed effecten van flinke omvang, echt super! Per 4 echt een enorme show, heerlijk!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die knallen zijn echt NIET NORMAAL meer!!! Echt een burst waar je oren pijn van gaan doen :D De boeketten zijn ook mooi, en - hoewel deze cake mixed is - passen mooi bij elkaar. De verschillende effecten sluiten goed op elkaar aan. Kleine versnelling erin, grote en volle boeketten, mooie strobes erin...ik vond dit echt één van de toppers van de avond! Met de prijs van €49,- is ie ook prima!
Aanrader!

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je vier cakes tegelijk.

Vanavond om 0.00 uur deze pot gestookt!!! Helemaal super. mooie grote afgewerkte boeketten. Persoonlijk had het tempo van mij wat hoger mogen liggen, het is niet echt en rammer!!!!!!!!!!!!

:D:D hij was inderdaad weer super de mines toevoeging dit jaar maakte hem mooier als vorig jaar. bij mij was het tempo wel aardig moet ik zeggen. echt een super bak!!

Erg mooie cake, helaas wel zit er wel een flink prijskaartje aan.
Grote en goed uitgewerkte effecten. Als je korting krijgt zeker aan te raden, je haalt echt kwaliteit in huis :)

+ YouTube Video

Oei!!! Gelukkig niet besteld, hij is veranderd/verslechterd. Ik had diezelde goed gevulde white palm effecten in het begin verwacht met blauwe mines eronder, die zijn nergens te bekennen.

Oei!!! Gelukkig niet besteld, hij is veranderd/verslechterd. Ik had diezelde goed gevulde white palm effecten in het begin verwacht met blauwe mines eronder, die zijn nergens te bekennen.

moet je goed kijken zie wel dgelijk mines en blauw komt niet zo best over op de film meestal

Zitten inderdaad wel blauwe mines onderin, zie je ook wel op het filmpje van mij hierboven bij het eerste schot (gefilmd bij demo magic vuurwerk gorredijk) en bij andere schoten zie je het ook een heel klein beetje onderin beeld.

Ik had deze cake ook op aanrader van Ruud, wat een topcake! Ik kan iedereen hem aanraden, mooie grote boeketten, veel verschillende effecten. Er is maar 1 woord voor: wauw:D
Als je echt iets wilt.....

De bedoeling was om deze per 3 te schieten, maar helaas gingen er maar 2 aan. Alsnog een flink geweld en het blijft echt een heerlijke bak!
Daarna de 3e los afgestoken, dan zie je goed dat ie in zijn eentje al echt een showtje geeft! :D:p

Back
Bovenaan