Maxi Colour

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5250
Artikelnaam: Maxi Colour
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Allemaal dubbele effecten van groen flash, blauw en zilver fish, rood en blauw, crackling en groene fish, witte flash, rode fish en tot slot rode peony
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 45,00 euro
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

5250_maxi_colour_2011.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De boeketten gaan snel weg en zijn inderdaad niet spectaculair, maar het voegt toe aan het totaalplaatje.
De vluchtige fishes, de snel verdwijnende boeketten en het hoge tempo geven het idee dat het een 'echt' flowerbed is.:)
:bye:

Ik heb de Maxi Color met oud en nieuw afgeschoten.
Voor Nederlandse begrippen een leuke bak.
Je hebt inderdaad een beetje flowerbed gevoel bij dit blok.
De knallen zijn weer goed, het tempo gaat lekker snel, boekketjes zijn erg klein, niettemin voor dat geld een goede keuze geweest.

:cool: :cool:

100 topschoten voor een prijs die lager is dan de Multi Colour Lines. Deze cake heeft alles, van crackling tot harde knal, tot grote boeketten tot toptempo. Hiervan neem ik er 2 mee naar huis. (Kost dit jaar €47,50).

Ook deze heb ik meegemaakt dit jaar, ook weer een hele fijne cake met mooie uitwerkingen. Wat deze cake zo goed maakt is de kwaliteit van de boeketten, mooie heldere kleuren en harde bursts, maar daarbij het enorm hoge tempo, dat zorgt voor het extraatje wat hem zo goed maakt.

Ook deze is aan te raden voor de richtprijs van een 45/50 euri. :D

Zou het aan te raden zijn om er 2 te nemen voor meer geweld ??? Ik ga liever een stapje verder namelijk dan wat 1 pot kan bieden :wink:

Dat moet je helemaal zelf weten. Als je 2x deze cake koopt heb je natuurlijk 2x hetzelfde effect. Bovendien duurt het best lang.
Ik heb liever wat potten die minder lang duren, dan duurt het geweld wat korter, en lijkt het intensiever.

Maar als dat bij jou niet zo is, moet je er gewoon 2 kopen, mits het voor je budget te doen is.
:bye:

deze zal volgend jaar zeker op me lijst staan en ik ga is keertje voor de wat grote cake's van bonfire en proline volgend jaar
en de zink pijlen van de rijswijkse vuurwerk hal

Back
Bovenaan