Max Cracker Pack

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1321
Artikelnaam: Max Cracker Pack
Bruto gewicht: 1.300 gram
Aantal knallers:
  • Max Cracker IV; 3x8
  • Max Cracker III; 3x6
  • Max Cracker II; 3x4
  • Max Cracker I; 3x4
Effectomschrijving: Het knalpakket voor de grote jongens: 4 verschillende formaten; van Medium tot XXL!
Verpakkingseenheid: 12/1
Adviesprijs: €6,80
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1321_Max_Cracker_Pack.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ben benieuwd. Ik zal er niet al te veel van verwachten, maar die XXL knallers zijn altijd wel grappig om te hebben.
Waar heb je dit vandaan trouwens, Nitraat12?

Ben toch zelf ook erg benieuwd, hebben ze destijds gezien, maar verder weinig over gehoord inderdaad. Heb de beginpost even voorzien van alle info die erover bekend is. Hier nog even 3 foto's om aan te geven hoe de knallers eruit zien en het formaat van de nummer I.

Als je goed kijkt naar de middelste foto, zie je dat er een etiket over het oude etiket is geplaatst.
Dus er zit een grote shishing cracker onder!
Dan zal de kwalitijd helaas ook stukje minder zijn dan wat ik had gehoopt.
Ook zie je aan de boven kant dat deze kanonslagen niet bepaald strak gerold zijn.
Jammer maar helaas!

Als je goed kijkt naar de middelste foto, zie je dat er een etiket over het oude etiket is geplaatst.
Dus er zit een grote shishing cracker onder!
Dan zal de kwalitijd helaas ook stukje minder zijn dan wat ik had gehoopt.
Ook zie je aan de boven kant dat deze kanonslagen niet bepaald strak gerold zijn.
Jammer maar helaas!

het etiket / label is hier in nederland gemaakt en uitgeprint. om een dummy te maken dien je dus het label eromheen te plakken en dat gaat soms moeizaam met een kanonslag en vrij dik printpapier :P vandaar het feit dat hij wat losraakte.

Kortom, de echte Max Crackers zullen gewoon hun eigen label hebben, daar zit geen oud label onder :wink:

het is wel een mooi packet aleen ik denk dat de grootste niet echt so hard gaat want in nl mag het toch nietb so hard maar etn ziet er wel vet uit.

Back
Bovenaan