Mavcovic' 2017 Countdown.

Mavcovic

VWC lid
Welkom bij mijn Countdown topic!

Elk jaar ben ik alweer vroeg bezig met voorbereidingen voor het aankomende jaar. En dit jaar wil ik dat met jullie delen.

Aankomende oud en nieuw ga ik samen met 8 vrienden een showtje schieten vlak na 0:00. Mooi een manier om kosten te besparen door dit met veel man te gaan doen. Ook is het makkelijker om binnen de wettelijke normen te blijven. Iedereen slaat een paar cakes op en neemt ze mee naar de schietlocatie. Omdat ik de grootste vuurwerkfreak van het stel ben mag ik alles gaan uitzoeken en voorbereiden. Rond 23:30 gaan we alles klaarzetten en rond 0:00 kan het fakkelen gaan beginnen. 1 vriend en ik gaan het fakkelen en de rest gaat filmen of genieten. Hopelijk filmen ze dit keer wel wat beter want van afgelopen jaar heb ik veel VVS beelden.

De geplande show:

Het zal een gevarieerde show worden met opbouw naar hoogte punten en daarna weer rustpunten die weer opnieuw opbouwen naar hoogte punten.

01 - The Moment + White Thunder + The Moment (W-Shape)
02 - Silent Trails
03 - Vuurwerk met een Kroon
04 - Sun Beam 4
05 - Red Fury in Blue + Red Fury in Blue
06 - Dominator

07 - Havana
08 - Sun Beam 3
09 - Big 19: Star Dust
10 - Big 19: Space Odysee + Big 19: Sunburst
11 - Big 19: Deep Space + Big 19: Space Warp + Big 19: Black Hole
12 - White Thunder + White Thunder + White Thunder

13 - Splitonium
14 - Joy Ride
15 - Ice Queen + Gate of Heaven 3
16 - Joy Ride + Red Heat + Joy Ride (W-Shape)
17 - Double Gold Box + Double Gold Box (Alle 4 de cakes tegelijk)
18 - Silver Salute + Silver Salute + Silver Salute + Silver Salute

19 - Mega Maxi
20 - Shanghai
21 - Golden Thunder
22 - Viking
23 - Crackling Fan + Red Heat
24 - Cruelty + Cruelty

25 - Return of the Phoenix + Return of the Phoenix
26 - Concerto Rosso + Concerto R. + Concerto R. + Concerto R.
27 - Crackling Fan + Crackling Fan
28 - Final Fate + Final Fate
29 - Happy Thunder Q
30 - Happy Thunder Q
31 - Happy Thunder Q + Happy Thunder Q + Happy Thunder Q

(Vanaf '26' gaat alles op een hoog tempo aangestoken worden, waardoor je een mooie finale chaos krijgt. De Happy Thunder Q's gaan als eind salutes worden ingezet(1-1-3).)

Het meeste van deze show is al besteld en volgens mij gaat het wel een mooi spektakel worden!

Oud en Nieuw 2015-2016:
Daarnaast probeer ik elke week in dit topic een video te uploaden van afgelopen jaarwisseling. Óf beelden van mijzelf óf van vrienden waarbij ik geholpen heb met hun collectie en projecten.

Laatst bewerkt:
De 3 filmpjes van afgelopen jaarwisseling die ik al geüpload heb:

Big Pleasure van Wolff:

Gravity van Rubro + Radical van Vuurwerktotaal:

Tracer van Wolff(helaas zonder fluit, maar wel bijzonder gefilmd vanaf een flat):

Mooi om te zien dat je nu al bezig bent met aankomende jaarwisseling.
Denk dat velen dat al zijn, maar jij hebt al een hele show met producten uitgestippeld.
Ik ben zeer benieuwd en ga dit topic zeker volgen.

Back
Bovenaan