MasterBsc Sfeertopic

MasterBsc

VWC lid
Beste fanaten!

Nog maar een paar dagen tot oud en nieuw.. en ik dacht laat ik maar wat filmpjes gaan uploaden zodat jullie ook wat beter de tijd door komen..:D Ik heb genoeg gefilmd in de afgelopen 8 jaar. Al moet ik wel zeggen dat het met het jaar minder word, maar dat mag de pret niet drukken. Ik zal per filmpje een kleine omschrijving neerzetten en als er dan nog vragen zijn kan je ze altijd stellen en anders veel kijk plezier!

Secret Salute 2013 versie. Zeer harde klappen voor Nederlandse begrippen! Zijn weinig knalcakes die hier aan tippen.

Sky Screamer, de goede versie dan! Gefilmd van de buurman dus er staan 3 salvo's niet op.

Asian Thunder Cake 25. Zoals je ziet een beetje een matige knalcake, sommige bombettes ploppen en er weigerde ook 1. De knallen zijn gemiddeld.

Leuk legaal speelgoed! Door m'n neefje afgestoken.

Thousand farts. Persoonlijk vind ik dit de fijnste mat! Goede prijs kwaliteit verhouding.

2 x Imperial Blink overlappend doorgelont. Dit was volgens mij de laatste versie, de slechtere. Vond ze ook niet zo heel bijzonder!

Dit was even een aftrap, de rest kunnen jullie deze dagen verwachten!

Met de kerstdagen achter de rug komt hier de 2e update!

Wat een dikke knalcake is dit zeg... ik had zelfs het idee dat de 2013 versie harder ging dan de 2012 versie! Jammer dat die er niet meer is.. gelukkig 2 jaar er van kunnen genieten.

Thunderbomb matjes, alleen dan de kleinere versie. Echt lekkere felle matjes zijn het! Dit zouden ze eigenlijk moeten legaliseren!

Zena Triumph, toch echt wel 1 van de mooiste doorlontboxen die er op de markt zijn. Dit is 1 van de 2 cakes.

Ja alweer de Black Spanish Cracker, ik vond dit filmpje tussen mijn beeldmateriaal en ik dacht dat het wel leuk was om te laten zien wat nou het verschil is met een normaal rotje. Zie hier het resultaat!

Veel kijk plezier!

Dum Bum 25 shots. Dit is een categorie 3 knalcake en het klapt echt heerlijk. Zit denk een beetje tussen de Salute Cake 1 en een BS120 in. En netjes verstevigd zoals je op de foto kan zien :D

Deze rol deed het echt prima om 00:00! Het is natuurlijk geen 100.000 klapper maar het kan er prima mee door.

Back
Bovenaan