Mass Destruction

Aftershock

VWC lid
Artikelnummer: 682
Artikelnaam: Mass Destruction
Bruto Gewicht: 5500 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gran
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: Strobe, crackling, tail, palm, brocade crown, willow
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €69,95

Foto:
682-mass-destruction-i.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
toch vind ik het persoonlijk wel een maximaal toelaatbare prijs voor een 500 grammer, nog meer vragen is eigenlijk niet normaal meer naar de klanten toe. het is en blijft 500 gram. hoe groot de verpakking ook doet vermoeden.

maar even over deze cake en b&w 2008: b&w is uitstekend bezig; allemaal nieuwe cakes tegen goede prijzen. nu alleen maar hopen dat wat uit de cakes net zo mooi is als de omschrijvingen en foto's van de cakes.

Ik hoop dat dit een goud/zilver blokje word die erg langdurig en rustig schiet maar wel met een finale van een aantal schoten tegelijk. De prijs blijft erg hoog vergeleken de anderen cakes uit de vuurwerland collectie. Er zitten veel budget potjes bij en dan deze grote jongen. Ben benieuw wat de klanten ervan vinden.

:bye:

Hallo ik ben benieuwd naar jullie mening

Welke vinden jullie mooier deze of van Profi Dynamite?

Ik zit dus echt te twijfelen welke ik zal nemen misschien kunnen jullie me helpen

Mvg michel

Hallo ik ben benieuwd naar jullie mening

Welke vinden jullie mooier deze of van Profi Dynamite?

Ik zit dus echt te twijfelen welke ik zal nemen misschien kunnen jullie me helpen

Mvg michel

Ik heb deze niet live meegemaakt, maar heb de dynamite meerdere keren live meegemaakt en het is een pot die je zeker in je collectie moet hebben als je een profi vuurwerk dealer in de buurt hebt.
Ik vind deze ook niet zo overtuigend op film en dat is de dynamite zeker wel:wink: En live meegemaakt, wil je meer als de dynamite eenmaal afgelopen is. :D

Wat een tegenvaller. Laag tempo, effecten niet echt mooi, te duur voor wat je krijgt. Gaat als minpunt op mijn lijstje.

Back
Bovenaan