mascleta vd verleerd tyropechnici

Hahaha. Mooi man!
Weet nog wel in 2005 dat ik je tegen het lijf liep in Doetinchem voor de Mascleta aldaar. Die niet door ging overigens. Nu zie ik alsnog een mooi mascleta! Helemaal geweldig man!

:bye:

Erg gaaf gedaan! Ging allemaal goed zo te zien. De zandzakjes maken het af haha.
Bedankt voor het delen.

Supero's- bombero's- Flashing cobra's -multi thunder 19 - galactico en traca's van pyrostar.
Valencia 150 - ugly joe en toffee van original
En dan nog wat nitraatjes (atomico/JCWT/la bomba) voor de mooie kleurtjes en fluitjes op de grond

:bye:

Toen ik het filmpje starte dacht ik eerst, dit is in Spanje.. Door die porf uitstraling! Maar toen zag ik het sneeuw toen dacht ik: Nee dit kan niet in Spanje zijn:p

Erg goed gedaan zeg! In het begin rustig tempo en dan steeds sneller en harder! Af en toe veel knallen (door die multie thunder 19). Fluit erbij, Erg goed allemaal..

Heb je er nog foto's van?

Laatst bewerkt:
zijn wel foto's van gemaakt, maar helaas niet hier om op de pc te knallen:) komt tzt nog wel.

2e deel mocht van mij wat sneller gaan, maar al doende leert men, dit was voor ons de eerste keer:wink:

aankomend fallas weer flink afkijken en ideeën opdoen voor december;) luchtgedeelte moet iig stuk groter

Back
Bovenaan