Mark114 VWC lid 3 jan 2016 #1 Goedenavond, Ik heb dit jaar voor het eerst met me Gopro video's gemaakt tijdens oud en nieuw. Ik zal hier door het jaar heen deze video's met jullie delen. Ik begin met de topper van de avond namelijk de Spectacle Box 120 Laatst bewerkt: 5 jan 2016
Goedenavond, Ik heb dit jaar voor het eerst met me Gopro video's gemaakt tijdens oud en nieuw. Ik zal hier door het jaar heen deze video's met jullie delen. Ik begin met de topper van de avond namelijk de Spectacle Box 120
Mark114 VWC lid 4 jan 2016 #3 Altijdwat zei: Goed geluid, had je geen case er omheen zitten ? Klik om te vergroten... Jawel had de case er gewoon omheen zitten.
Altijdwat zei: Goed geluid, had je geen case er omheen zitten ? Klik om te vergroten... Jawel had de case er gewoon omheen zitten.
Altijdwat VWC lid 4 jan 2016 #4 Hero 4 ? Ik plaats zo even een filmpje waar het geluid een stuk minder is. Of heb je andere instellingen gebruikt ?
Hero 4 ? Ik plaats zo even een filmpje waar het geluid een stuk minder is. Of heb je andere instellingen gebruikt ?
Mark114 VWC lid 4 jan 2016 #5 Ja de Hero 4 en ik heb protune aan maar dat heeft niks met het geluid te maken.
Mark114 VWC lid 4 jan 2016 #7 Hmmm raar. Misschien komt het doordat jij verder weg stond. Ik stond er vlakbij.
omepje VWC Moderator Forumleiding 5 jan 2016 #9 Mooi eerste filmpje van een mooie box. Kom maar snel door met de rest van je films.