Marijn Vuurwerk stopt ermee!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Zojuist heb ik van Evelien het bericht gekregen dat ze stoppen met Marijn Vuurwerk.
Vandaag zijn alle winkeliers op de hoogte gesteld, dit jaar zal er geen import meer plaatsvinden en dus ook geen leveringen meer eind dit jaar.

Details zijn niet bekend bij ons verder en dat is ook niet nodig. Mocht Evelien er nog een keer wat over kwijt willen, dan zullen wij daar langsgaan, maar dat zal absoluut niet op korte termijn zijn.

Wat er verder gebeurd met de voorraad zal moeten blijken.

Heel spijtig om te horen, toch ook respect dat ze ook deze stap durven te nemen en wij wensen ze het beste toe!

Dit is vervelend nieuws om naar buiten te brengen,wat ook de reden is wij wensen Marijn vuurwerk het allerbeste toe.

Katan vuurwerk.

wat......?!?

Ik zit hier met zeer grote verbazing.....
Heel spijtig, maar dit zal ongetwijfeld wel een hele goede reden hebben.

Mijn mond viel letterlijk open van de verbazing,
dit is echt jammer voor de freaks...
ze waren vaak de eerste met nieuwe effecten en uitwerkingen.
zonde.

Vindt het verschrikkelijk dat een importeurdie altijd met goede ideeen en producten op de markt kwam er mee gaat stoppen. Evelien en de rest van de Marijn familie jullie zullen een verlies zijn in het vuurwerkwereldje

Ik kan het bijna niet geloven! Is het geen grap ofzo? Erg jammer dat deze importeur wegvalt, dan wordt het dit jaar toch echt hamsteren.

Erg jammer dat men tot deze beslissing heeft moeten komen.
Hiermee gaat een goede importeur met mooie producten en goede ideeen verloren.
een verlies voor de vuurwerkwereld.

Evelien en anderen, ontzettend veel sterkte!

Heel erg spijtig dat jullie tot dit besluit hebben moeten komen. Er zullen vele liefhebbers met weemoed terugdenken aan al die fantastische producten die door jullie werden geïntroduceerd. Het zal geen makkelijke beslissing zijn geweest, aangezien vuurwerk bijna door de Marijn aderen stroomt.

Familie Marijn, en iedereen die zich heeft ingezet voor Marijn vuurwerk, bedankt voor de mooie innovaties en mooie producten waarvan wij hebben mogen genieten.

Het ga jullie goed!

Erg vervelend nieuws om te horen is toch 1 van mijn favoriete merken in NL. Is een groot verlies voor de nederlandse vuurwerk markt dit. Ik wens Evelien & Nancy en alle anderen sterkte toe.

WTF??? Erg, heel erg jammer dit! Beetje onverwachts ook!

Marijn vuurwerk, bedankt voor alle mooie producten die jullie ons geschonken hebben!

dat komt als een donderslag bij heldere hemel.
ga zeker de vernieuwende en unieke producten missen waar marijn voor mij enorm in uitblonk.
echt erg jammer en dacht ook dat marijn het toch behoorlijk goed deed op de markt.

Is er dan geen andere importeur die interesse heeft in de producten van Marijn vuurwerk? Ik heb er geen verstand van hoor, maar als dat mogelijk is ben ik benieuwd. In ieder geval veel succes met de rest van het bedrijf

Erg zonde ja..

Het eerste waar ik aan moest denken was;

Dus dan kan ik dit jaar geen zware jongens assorti meer halen, terwijl ik deze altijd al een xtje heb willen proberen. Hier krijg ik dan nog wel een kans voor maar daarna zal dat helaas niet meer kunnen. Erg zonde want ik kan zo een aantal producten opnoemen die inderdaad erg inovatief waren. Woede, hoogmoed, de binkie, vette marja etc.

Het zou mij niet verbazen als ze stoppen (of mede) vanwege het gezever met allerlei instanties. Dit vanwege mierengeneuk over wat sterren in de binkie.. Dat snap je toch niet, waar komt het idee vandaan dat 2gr flash met 2 gekleurde sterren veiliger is als 2gr flash zonder enige toevoeging? Ik snap niet dat ze denken daarmee de (schijn)veiligheid in Nederland te verhogen:frusty:

Maar dit is maar een speculatie, wat de rede ook mag zijn:

Balen en succes verder

Back
Bovenaan