Mandate of Heaven

R@lph

VWC lid
Importeur: Haokan
Artikelnummer: HF1030
Artikelnaam: Mandate of Heaven
Netto Kruitgewicht: 3 x 483 gram
Aantal Schoten: 3 x 21
Kaliber: 30 mm
Kartoninhoud: 1/3
Effectomschrijving: Silver glitter mine silver palm tail to crackling willow blue peony, Silver, glitter mine to silver palm tail to green palm, Silver glitter mine to golden palm tail to green palm, Silver glitter mine

Red glitter mine silver palm tail to gold wave white strobe, Red glitter mine to silver palm tail to green palm, Red glitter mine to golden palm tail to green palm, Red glitter mine

Green glitter mine silver palm tail to brocade crown, Green glitter mine to silver palm tail to blue palm, Green glitter mine to golden palm tail to blue palm, Green glitter mine

Richtprijs: € 79,95

Bijlagen

• HF1030_ mandate_of_heaven_570x200x200_BOX.jpg
    HF1030_ mandate_of_heaven_570x200x200_BOX.jpg
    327,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje Mandate of Heaven

Filmpje Mandate of Heaven

Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

Film van vanavond!
Mooie box, ik was met name gecharmeerd van de eerste cake, het blauw met de mooie crackling willow.

Had deze gewonnen bij Haokan,(nog bedankt daar voor!)
Vondt het zeker een mooie box, heb hem geschoten in de volgorde B C A, wat mij de beste opbouw leek :)
zie hieronder het filmpje, vond vooral de laatste twee cake's erg mooi, aanrader!

Filmpje: gefilmt door mijn zus, raw and uncut. Dus let niet op al dat onzin gepraat :p
http://www.youtube.com/watch?v=Pu9P5YD3GCk

Had deze gewonnen bij Haokan,(nog bedankt daar voor!)
Vondt het zeker een mooie box, heb hem geschoten in de volgorde B C A, wat mij de beste opbouw leek :)
zie hieronder het filmpje, vond vooral de laatste twee cake's erg mooi, aanrader!

Filmpje: gefilmt door mijn zus, raw and uncut. Dus let niet op al dat onzin gepraat :p
http://www.youtube.com/watch?v=Pu9P5YD3GCk

Laatste 2 cakes zijn inderdaad erg goed! Vind de 1e cake niet veel aan, maar boeketgrootte bij 2 en 3 goed!

Laatste 2 cakes zijn inderdaad erg goed! Vind de 1e cake niet veel aan, maar boeketgrootte bij 2 en 3 goed!

Ja verbaasde me behoorlijk, boeket was mooi groot, en die 2e en 3e cake waren zeker goed. die crackling (tails?) in cake 3 vondt ik ook erg goed.
waren ook wel mooie 30 mm buisjes.
De W-Shape tussendoor vond ik ook wel leuk, was uiteindelijk in de drukte toch vergeten hem goed neer te zetten zodat je hem goed zag.

Zou die actie bij Haokan zeker halen, geen geld :wink:

Ja verbaasde me behoorlijk, boeket was mooi groot, en die 2e en 3e cake waren zeker goed. die crackling (tails?) in cake 3 vondt ik ook erg goed.
waren ook wel mooie 30 mm buisjes.
De W-Shape tussendoor vond ik ook wel leuk, was uiteindelijk in de drukte toch vergeten hem goed neer te zetten zodat je hem goed zag.

Zou die actie bij Haokan zeker halen, geen geld :wink:

Dat zijn vgm geen tails, weet ook niet hoe het anders heet haha. Jammer van je W-shape inderdaad, kwam zo een beetje rommelig over. Verder vind ik wel dat de boeketten niet mooi rond zijn, maar verder wel een prima bak voor het geld. De actie is zeker leuk, alleen een beetje uit de richting haha!

Dat zijn vgm geen tails, weet ook niet hoe het anders heet haha. Jammer van je W-shape inderdaad, kwam zo een beetje rommelig over. Verder vind ik wel dat de boeketten niet mooi rond zijn, maar verder wel een prima bak voor het geld. De actie is zeker leuk, alleen een beetje uit de richting haha!

Dat de boeketten niet zo rond zijn stoorde ik me eigenlijk niet aan :p
je hoorde duidelijk aan de oohhss en aaahs dat de 2e en de 3e cake het mooist waren.
verder vondt ik het goud in cake 2 wel mooi. Nog niet vaak zo'n goud boeket gezien.

Rij gewoon naar Haokan joh, die benzine kosten haal je er wel uit :p

Dat de boeketten niet zo rond zijn stoorde ik me eigenlijk niet aan :p
je hoorde duidelijk aan de oohhss en aaahs dat de 2e en de 3e cake het mooist waren.
verder vondt ik het goud in cake 2 wel mooi. Nog niet vaak zo'n goud boeket gezien.

Rij gewoon naar Haokan joh, die benzine kosten haal je er wel uit :p

Moet je wel meerdere dingen bestellen bij Haokan, weet niet of ik dat dan ga doen. Ben maar een student hé, moet dit jaar ook rijlessen + auto + vakantie e.d. Leef maar van een studiefinanciering hahaha

Kwam deze tegen op youtube, niet mijn film dus.

Nu zal het flink gewaaid hebben, maar vind hem tegenover de demo filmpjes niet heel super.

Thanks Arahon. Gelijk een beter beeld gekregev van de box. Ik begrijp wat je bedoelt. De WOW-factor ontbreekt, waardoor het een beetje saai overkomt.

Hey das een filmpje van mij en me maat :D Stond idd veel wind. waardoor effecten verwaaide. Is een leuke bak voor in de avond. zelf had ik hem rond 00.30 uur geschoten. Had er zelf ook meer van verwacht.

Nu zal het flink gewaaid hebben, maar vind hem tegenover de demo filmpjes niet heel super.

Filmpje van afgelopen jaarwisseling. Vond hem leuk, maar niet bijzonder. Leuk voor de vooravond.

Laatst bewerkt:

Tof, dat is mijn filmppje :)

De bak viel inderdaad qua grootte ( effecten ) wat tegen vergeleken op de demo's. Nu waaide het wel met een stevige windkracht 5 op de avond der avonden bij mij, vandaar dat de effecten behoorlijk verwaaien.

Back
Bovenaan