Man aangereden na opmerking over vuurwerk

hamtaro88

VWC lid
Man aangereden na opmerking over vuurwerk

ALMERE - Een 38-jarige man is zondag in Almere van zijn fiets gereden nadat hij de twee inzittenden van een auto die vuurwerk afstaken daarop had aangesproken.

Foto: NU.nl/Gino Press

Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Het slachtoffer kwam ten val en brak daarbij een sleutelbeen en een rib. Hij moet waarschijnlijk een operatie ondergaan.

De 25-jarige bestuurder van de auto is korte tijd later aangehouden op verdenking van poging tot doodslag. De minderjarige passagier zal worden verhoord als getuige.

http://www.nu.nl/binnenland/2990212/man-aangereden-opmerking-vuurwerk.html

Moet niet gekker worden, opsluiten die gasten en ontneem het rijbewijs voor 5 jaar.
Mafkees

Jammer dat het vuurwerk niet tegen het raam aankwamen terug viel in de auto...:mad:

Ik zou ook kwaad worden als iemand mij iets voor de voeten zou gooien...

Moet niet gekker worden, opsluiten die gasten en ontneem het rijbewijs voor 5 jaar.
Mafkees

5 jaar, laat me niet lachen met die straffen in NL. Deze verdachte van poging tot doodslag zal waarschijnlijk niet meer krijgen dan een taakstraf :(

Helaas heeft Torr gelijk, als het aan mij lag voor minstens 50 jaar op water en brood zetten met 1uur luchten per week, zal ze leren :)

Waar komen al die idioten in onze maatschappij toch vandaan?
Het valt me nog mee dat het vuurwerk hier de schuld niet krijgt. :p

Uiteraard gaat dit veelste ver, en helaas gebeurt dit steeds meer en meer, mensen tollereren het niet om aangesproken te worden over foute dingen.

Wat een stelletje ******s van de bovenste plank! Tegenwoordig mag je ook niet meer,met goed fatsoen je mond opentrekken,of je wordt al bijna vermoord. Inderdaad de cel in met dat soort,randebielen.

Zo sprak ik van de week een man aan die zijn hond een klap gaf...Nou ben ik niet 1 van de bangsten zeg maar...en die man had ook wel in de gaten dat ie aan mij een heel erg verkeerden 1 had dus die is afgezakt...

Soms heb ik medestanders soms tegenstanders na mijn opmerkingen en dat geeft niet (democratie)maar nu wil ik toch eens vragen of het niemand is opgevallen dat er vanuit de vuurwerk terreur staten belgie polen duitsland italie(volgens overheid en media)nog geeneen verhaal naar buiten is gekomen over opgeblazen telefoon toestellen postbussen gooien naar mensen etc .opvallend dat zijn toch de landen waar de napalmcobragranaatvlinderbommen worden verkocht

Ik denk dat de 25 jarige bestuurder een erg kort lontje had....

Nee, beetje zinloos weer om iemand om ver te rijden als iemand je terecht ergens op wijst.

Ondanks dat ik dit ook te ver vindt gaan .
Ben ik ook al vaker op mijn fouten gewezen door mannen rond die leeftijd (38) tot 55 jarige schat ik zo , maar ik kan je vertellen dat er ook MAFKEZEN bij waren die een beetje te ver gingen !!
Ze hebben vaak losse handjes en door het geschreeuw wat ze uitkramen kan ik me voorstellen dat ze wel eens een tikje kunnen oplopen.

Over dit topic:
Ik weet niet wat er aan vooraf gegaan is , ik was niet bij .
Maar ik denk niet dat de chauffeur van de auto zoiets debiels zou doen , nadat de fietser hem "vriendelijk" verzocht had Om zijn vuurwerk ergens anders af te steken .

Soms heb ik medestanders soms tegenstanders na mijn opmerkingen en dat geeft niet (democratie)maar nu wil ik toch eens vragen of het niemand is opgevallen dat er vanuit de vuurwerk terreur staten belgie polen duitsland italie(volgens overheid en media)nog geeneen verhaal naar buiten is gekomen over opgeblazen telefoon toestellen postbussen gooien naar mensen etc .opvallend dat zijn toch de landen waar de napalmcobragranaatvlinderbommen worden verkocht
Nou je het zegt heb ik voor de grap wat Duits nieuws opgezocht op google nieuws. Over een vuurwerkverbod vind ik helemaal niets, sterker nog, vuurwerk was daar blijkbaar eerder verboden op enkele eilanden en is daar sinds dit jaar toegestaan. Over gewonden vind ik, ja in het Duits, als eerste berichten over een geval uit Nederland. Berichten met gezeur en gezeik van tegenstanders vind ik zo snel helemaal geen. Verder zie ik heel weinig overdrijvingen. Een bericht over een vernieling kopt niet "vernieling door vuurwerk", maar gewoon wat er aan de hand is. Er is zoveel positief nieuws over shows en de vuurwerkverkoop dat het zoeken is naar negatieve dingen. Jeminee zeg, wat een verschil.

Ja dinky dat bedoel ik ze zijn misschien niet heilig in belgie duitsland of europa maar de vuurwerk vandalen en of vuurwerk media haters zie je bijnaalleen hier zucht bah zucht ,sorry voor schrijf en of typ fouten maar op dit moment ben ikaant tabben omdat ik een prob heb met pc maar goed prettige kerst aan een ieder op vwc

Back
Bovenaan